Auteur Topic: [kandidaat] Kaat  (gelezen 25634 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #180 Gepost op: 15-04-2019, 18:14:50 »
Jemig wat heeft Kaat met r been gedaan joh  :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #181 Gepost op: 15-04-2019, 18:46:22 »
Lijkt wel de beet van een teek!   :-\\
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theoreticus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #182 Gepost op: 15-04-2019, 21:41:16 »
Flinke blauwe plek van een verfkogeltje misschien?
De eerste groep had dipsaus klaar. Dipsaus is klaar. Het kán niet makkelijker zijn.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #183 Gepost op: 16-04-2019, 20:56:15 »
Ow, die Kaat toch...  ::bravo::

Ik verdenk haar sinds aflevering 1 en toch heb ik steeds dat stemmetje: ze zou het ook niet kunnen zijn. Ik twijfel, omdat ik vermoed dat Eva haar verdacht. Het kan zijn dat het niet klopt of dat Eva door haar ziekte totaal de test helemaal verkeerd heeft gemaakt. Ik ben daarom steeds op zoek naar een 'reservemol', maar eigenlijk zou -naast Kaat- het alleen Bas kunnen zijn, wat mij betreft. En hij werkt vaak samen met Kaat...

Ik vind ook dat ze ontzettend verdacht in beeld wordt gebracht. Daarom twijfel ik ook.

Aan de andere kant: die sleutelposities die Kaat bijna altijd lijkt te hebben en ook deze aflevering... Elisabet laten winnen bij de vliegtuig-opdracht (onder het mom van 'geld is niet belangrijk'), dat lachje van haar toen bleek dat Axel dat bootje op zijn brommer had ingeladen, twee brommers 'over het hoofd zien' (al zijn de straten van Hanoi natuurlijk bizar druk), haar lachje toen haar broer zei dat 'ze toch echt niet de mol kan zijn', meteen naar Bruno kijken als Gilles vertelt dat de afvaller op de eerste rij zit (als kandidaat toch wel vreemd, denk ik. Dan ben je meer gericht op jezelf, lijkt mij)...

Plus: als mol zit ze, samen met Bas, op de beste plek om te mollen. Zij vormen de schakel tussen de andere kandidaten.

Bij Kaat zijn zeker kandidaatse acties te zien, maar als ik alles afweeg, lijkt zij toch de meeste molse dingen te doen. En vooral: ze lijkt alles weg te lachen en komt daarmee weg. Kaat, it is.  ::oink::

(al houd ik Bas nog wel als reserve-mol  ::rofl:: )
« Laatst bewerkt op: 16-04-2019, 21:03:31 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #184 Gepost op: 16-04-2019, 21:48:03 »
Ik vond ook al dat Kaat gewoon het meeste molpotentieel had voor de mol gekozen werd. En in de afleveringen die volgden werd dit meermaals bevestigd. Ze lijkt zich helemaal te schikken in haar rol en komt moeiteloos op sleutelposities. Haar sociale karakter en grote mond helpen haar om toch goed in de groep te liggen en zo zet ze velen op het verkeerde been. Geweldige tactiek, mss wil ik wel te graag dat ze het is, maar ik zie echt geen andere kandidaten met molpotentieel op dit moment...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #185 Gepost op: 17-04-2019, 19:32:27 »
Judaskus + mollogo bij haar hoofd = mol.

Offline iFCee

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #186 Gepost op: 17-04-2019, 20:39:15 »
Nog wat meer redenen om Kaat te verdenken:


Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #187 Gepost op: 17-04-2019, 21:45:15 »
Opmerkelijk dat Kaat zei : "ik heb lang met een brommer gereden maar durf hier niet te rijden." Nochtans had ze veel meer kans om dat brommerexamen tot een goed einde te brengen dan de zwaardere mannen als Bruno en Axel. Wilde ze niet rijden omdat bij de muur meer molmogelijkheden waren?

Haar reactie toen Elisabeth met haar avatar het vliegtuig pakte komt mij ook theatraal over en bij momenten merk ik een gemeen lachje bij haar als er iets misgaat. Verder ben ik het eens met Convans.
« Laatst bewerkt op: 17-04-2019, 21:54:34 door Luc »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #188 Gepost op: 18-04-2019, 01:32:05 »
Opmerkelijk dat Kaat zei : "ik heb lang met een brommer gereden maar durf hier niet te rijden." Nochtans had ze veel meer kans om dat brommerexamen tot een goed einde te brengen dan de zwaardere mannen als Bruno en Axel. Wilde ze niet rijden omdat bij de muur meer molmogelijkheden waren?

 ::ok:: Ja, dat is raar...

En sowieso valt mij op dat het fout gaat als ze met iemand moet samenwerken. Met Eva en Bas heeft ze er af en toe een behoorlijke bende van gemaakt. Nu kan ik Bas nog niet helemaal uitsluiten, maar opvallend is het wel.

Het viel me ook op dat ze moest lachen toen Axel de boot op zijn brommer had geladen. En inderdaad: haar reactie op het avatar-spel kwam ook niet heel natuurlijk over... Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #189 Gepost op: 18-04-2019, 09:27:28 »
in reactie op de mollenvangers video, die 'Clakr' viel me ook op, maar vind ik iets te vaag.
Maar Geelgeklede Kaat op de plek van Judas bij de verfbom opdracht... sjee, da's ene goeie bal.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #190 Gepost op: 18-04-2019, 17:50:15 »
Een gele streep? Ik zie wel meer kleuren. En je zegt zelf al: kleuren komen nu eenmaal veel voor. Net zoiets als met getallen. Die kan je ook wel terugvinden als je erop gaat letten.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #191 Gepost op: 18-04-2019, 19:29:39 »
Een gele streep? Ik zie wel meer kleuren. En je zegt zelf al: kleuren komen nu eenmaal veel voor. Net zoiets als met getallen. Die kan je ook wel terugvinden als je erop gaat letten.

Eens. Op zich zie ik het wel voor me dat Kaat de mol is, om de redenen die o.a. Convans noemt, maar het lijkt me stug dat ze hiermee rekening houdt. De mol was pas in afl. 1 gekozen, dan ga je bij het inpakken van de koffer niet nadenken over hints.

Kaat vind ik heel erg verdacht, maar ze houdt volgens mij ook van kleurtjes.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #192 Gepost op: 18-04-2019, 20:31:58 »
Nog wat meer redenen om Kaat te verdenken:



 ::ok::
EDIT: Al zaten deze mollenjagers de weken ervoor op respectievelijk Joeri, Axel en Eva haha... Niet al te standvastig dus  ::rofl::

Jajaja, ik zit diep in de tunnel en snap werkelijk niet waarom niet iedereen direct ziet dat Kaat het is  :D
« Laatst bewerkt op: 18-04-2019, 21:23:46 door Nat007 »

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #193 Gepost op: 19-04-2019, 13:52:02 »
Kaat is bovendien een droommol. Nu ga ik altijd voor mijn droommol verdachte bij de Vlamingen (niet altijd correct haha) maar wat een gemiste kans zou het van de makers zijn om Kaat niet te kiezen, zeker nadat ze zich kon bewijzen met haar lieg-potentieel. Ze is natural, ad rem, grappig, charmant en zelfverzekerd. Mocht ze nepmollen dan verwachtte ik ook meer geniepig gelach en genieten van haar daarover. Nu lijkt ze gewoon consequent elke aflevering weer de boel te verklooien zonder duidelijke excuses ervoor makend, of ander natuurlijk kandidatengedrag. Axel daarentegen lijkt mij te nepmollen. Doelbewust zichzelf verdacht te maken tegenover iedereen met wie hij één op één een opdracht doet. Elisabet is de winnaar denk ik.

Nouja, hard hopen vooralsnog

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #194 Gepost op: 19-04-2019, 15:31:56 »
Ik geef je gelijk dat Kaat een heel toffee kandidaat is. Ik volg je echter niet in het molpotentieel.

Ze hebben voor de start allemaal testen gedaan om te kijken of de mol geschikt is, ze hebben dus veel meer info die ze nooit gaan tonen. Wij weten niet hoe het daar gegaan is en hoe Kaat het er daar vanaf heeft gebracht, maar ik denk dat de mol op meer gekozen is dan 1 opdracht waar die mogelijk niks kon doen (zoals niet moeten springen of niet gekozen worden om te jongleren) en 3 vragen per persoon.

We kunnen ook niet vergelijken: of Kaat is uitzonderlijk goed en kan zonder probleem de rol van mol in zichzelf opnemen en blijven zichzelf spelen (Haar broer zei in een interview van HUMO dat hij Kaat ziet op tv zoals ze is)
of ze is een kandidaat en gewoon zichzelf en dan gaan we nooit weten hoe ze als mol is.

Ik geloof echter niet dat de mol zonder enige vorm van stress van moment 1 naar moment 2 kan overspringen van kandidaat naar mol (maar als dat zo is, is ze echt geweldig)

Naast dit zijn er ook enkele andere zaken waardoor ik haar niet meer als verdachte heb
klaar voor de strijd

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #195 Gepost op: 19-04-2019, 16:33:59 »
De mol had geen voorkennis en ik heb daarom reden om aan te nemen hij of zij grondig gescreend is en dat die het voorzichtig moet aanpakken en eerst en vooral kandidaats moet overkomen (en zichzelf blijven) zonder veel in de pot te brengen. Van de overblijvende kandidaten past duidelijk Kaat het best in die rol. Bovendien weet zij in de meeste opdrachten op een sleutelpositie te komen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #196 Gepost op: 19-04-2019, 16:44:03 »
Maar bij de brommers deed ze als Mol veel te weinig met die sleutelpositie. 1500 van 2000 verdiend door Elisabet en Joeri en keurig aan Axel doorgegeven wat ze wel en niet zag.

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #197 Gepost op: 19-04-2019, 16:56:43 »
Het zijn inderdaad vooral Joeri en Elisabet die goed werk hebben geleverd. Kaat was bij de muur soms mols, soms onmols. En die €500 die ze tenslotte niet hebben gewonnen is nog altijd meer dat wat Axel verliest bij het brommerexamen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #198 Gepost op: 19-04-2019, 17:06:52 »
Maar bij de brommers deed ze als Mol veel te weinig met die sleutelpositie. 1500 van 2000 verdiend door Elisabet en Joeri en keurig aan Axel doorgegeven wat ze wel en niet zag.

Niet akkoord. Wat moet ze dan wel gaan doen? Deze opdracht was zeer moeilijk om subtiel te mollen toch? Of moet je echt 3 brommers gaan missen en verkeerde gebouwen gaan beschrijven? Nee toch

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Kaat
« Reactie #199 Gepost op: 19-04-2019, 17:29:28 »
Het kan ook goed zijn dat Bas haar verdenkt en dat ze voorzichtig te werk moet gaan.