Dit was zo leuk geweest! Ze zullen vast weer Moltalk the Kick-off doen, maar ze kunnen ipv. dat een speciale uitzending maken met de 19 voorgaande mollen o.i.d. om echt terug te kijken. Of een soort reis door de molgeschiedenis beginnende bij seizoen 1 en eindigend bij seizoen 19 / een vooruitblik naar seizoen 20, met memorabele momenten / ideeën. Of een soort behind the scenes achtig iets met Rick McCullough... en JP en Anton Zal er vast niet in zitten helaas maar wel leuk om over na te denken.
Ja, denk dat we als definitieve lijst zo vlak van te voren wel mogen stellen als (bijna) zekerheidjes:
- Carmen Verheul
- Jaike Belfor
- Leonie ter Braak
- Liliana de Vries
- Nathan Rutjes
- Tina de Bruin
Maar goed eigenlijk is niemand zeker, want weet je nog toen we 100% zeker waren van de deelname van Stijn van Vliet...
Ik blijf het zeggen en het gaat me vast niet in dank worden afgenomen maar Carmen Verheul.. die naam komt nu sinds 2 jaar opduiken omdat ze samenwerkt met mensen van de radio.
Laat ik voorop stellen dat alles kan hoor, maar Carmen is geen bekende naam.
Ze is geen vj, ze is ook geen side kick. Ze komt enkel 2 minuten per dag op de radio om het nieuws/weer te vermelden.
Ik vind haar echt verre van bekend genoeg om in het rijtje Wie is de mol deelnemers te komen. Haar collega's die mee hebben gedaan waren echt allemaal vj's van de radio die dagelijks een eigen programma hebben en vaak ook wel te zien/horen zijn in andere programma's.
En ze gaat elk jaar in mei een paar weken op vakantie, het is ook niet alsof ze opeens op een ander moment random op vakantie gaat.
Nogmaals, alles kan en we hebben eerder namen gezien van mensen die tamelijk onbekend zijn relatief maar dit is gewoon iemand die ook niet een specifiek beroep/talent heeft in waarin ze echt opvalt. Ze is te horen op de radio als nieuwsvrouw en dat doet ze helemaal prima, dont get me wrong. Maar waarom zou zij in Wie is de Mol zitten.
Ik ben trouwens ook steeds minder zeker van Liliana, ze zit echt amper op instagram en nu heeft ze ook gewoon meerdere maanden waarin ze niks plaatst of amper.
Ik vind haar dan wél weer heel erg passen in het kandidaat profiel van WIDM maar een hele verdachte stilte is het ook weer niet.
Namen van wie ik wel echt vrij zeker ben zijn eigenlijk alleen.
Dione de Graaff (in dat geval zit Leonie er niet in)
Leonie Ter Braak (in dat geval zit Dione er niet in)
Tina de Bruin
Nathan Rutjes
van Jaike & Lukas ben ik ook verre van zeker. Passen beide prima in het kandidaten profiel maar Lukas scheen in Mexico op vakantie te zijn en Jaike post niet genoeg om haar stilte op instagram verdacht te vinden.