Zo ik ben zowaar mn vrije dagje weer aan het besteden aan WIDM
Even wat bevindingen:
-Dione de Graaff: ik heb de uitzending van Tijd voor MAX teruggekeken. Het is niet zo dat Dione, zoals te lezen valt op diverse websites (ook hier) op Tour de France plekken gaat kijken waar ze gaat presenteren. Dat is in maart al gedaan door de productie vertelt ze in het interview. Ze gaat "gewoon" op vakantie met haar man in Frankrijk volgens het interview. Kan dus super onschuldig zijn, maar ik vind haar er wel wat voorzichtig over praten. Voor de mensen die de uitzending willen kijken om er zelf over te kunnen oordelen: ze zit in de uitzending van 10 mei.
-Lucas van de Meerendonk: van 5 mei is het laatste van Lucas te vinden (
deze video), het lijkt ook op die dag opgenomen. Hij presenteerde Jeugdjournaal vanuit de studio voor het laatst op 9 mei (ochtendeditie).
-Otto Wichers: kunnen we inmiddels van de lijst halen. Hij twittert volop door en gebruikt daarin foto's van actualiteiten die niet eerder gemaakt kunnen zijn.
-Marije de Roode: postte vandaag in haar Instagram verhaal een reclamespotje voor de BBNuniversity. Is hier veel uit af te leiden? Nee. Dit kan van overal op de wereld gepost zijn. Het filmpje is zo'n twee uur geleden gepost. Het wordt kijken of we erachter kunnen komen wanneer zij terug bij #BOOS is, want het is moeilijk om te zeggen of Marije nu wel of niet in Nederland is.
-Jaike Belfor: kan inderdaad aan de lijst toegevoegd worden. 12 mei voor het laatst iets op Instagram geplaatst.
-Tex de Wit: heeft via Twitter weer een Klikbeet filmpje geretweet 22 uur geleden. Op Instagram ook weer een promotievideo voor een nieuwe aflevering van Klikbeet 18 uur geleden. We moeten eigenlijk dat programma in de gaten houden om te kijken of ze het over actualiteiten hebben waardoor het na 15 mei opgenomen moet zijn. Weet iemand of de opnames van Klikbeet zijn afgerond of ze nog bezig zijn? De uitzendingen lopen in ieder geval tot half juni door.
-Edine Russel: post in haar Instagram Stories dat ze op Gucci Cruise 2020 zit. Eén of ander mode-evenement kom ik achter, gepland op 28 mei. We kunnen dus wel stellen dat zij daar dus nu zit, en ze niet bij WIDM is.
-Edwin Jonker: nieuwe naam. Speelde dit jaar nog Jezus in The Passion. Heeft op 15 mei zijn laatste instagrampost gedaan.