Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Ilse als kandidaat in 2021? Leuke vrouw is dat!
Dit snap ik wel deze comments. En zonder te zeuren, maar ik vind hoe de bekendmaking is gegaan ook in lijn met afgelopen jaren en het verminderde mysterie rondom WIDM. Het lijkt dan heel tof: mysterie boxen door heel NL te verspreiden, en dan laten ze het liggen aan de achterkant. Als de desbetreffende media nu was ingezet om alleen een hint te verspreiden, dan kon men puzzelen. En dan moeilijker, en elke dag 1. Dit is in mijn ogen ook een gemiste kans....Ben benieuwd naar dit seizoen, hoop echt dat er meerdere lagen in de opdrachten zitten dit keer.Wel een hele toffe groep lijkt mij! Interessante types bij elkaar. Dat maakt nieuwsgierig.
Ilse wil niet aan programma's meedoen die niet over muziek gaan. Die kunnen we alvast doorstrepen voor de komende seizoenen.Het volgende seizoen begint op 11 januari. Weet iemand waarom het niet op 4 januari - de eerste zaterdag van het jaar - begint?
Op 4 januari wordt de finale van de ijzersterkste uitgezonden
Overigens weet ik niet of deze programma's en sites zich zouden hebben laten lenen om alleen maar teasers naar buiten te brengen, zonder de naam daadwerkelijk te mogen onthullen.
<knip>Het volgende seizoen begint op 11 januari. Weet iemand waarom het niet op 4 januari - de eerste zaterdag van het jaar - begint?
Rick de regisseur zegt dat er grote, maar ook kleine verstopte aanwijzingen zitten naar de afgelopen 20 jaar.
Het volgende seizoen begint op 11 januari. Weet iemand waarom het niet op 4 januari begint?
Ja, leuk! Heb je ook het achtergrondplaatje van het Follow The Money-schema gezien? Een straatnaambordje "Follow The Money Laan". Dit komt waarschijnlijk uit een opdracht vol verwijzingen naar typische WIDM-dingen.
Weet niet of het al besproken is, maar regisseur Rick heeft gisteren bevestigd dat de leader pas over een paar weken komt (ik gok in MolTalk voor het eerst), of misschien als een soort kerstcadeautje of zo
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
564 gasten en 4 vaste bezoekers