Uitslag Molpunten VIER 2019Aflevering 8 is toch een bevestiging van eerdere resultaten.
Bas weer verdacht,
Axel vooral onverdacht en
Elisabet daar tussenin.
Meest verdacht
in aflevering 8:
BasMinst verdacht
in aflevering 8:
AxelUitslag
Volgens Molpunten is Bas de molTotaaloverzicht:
Alle kandidaten op volgorde van verdachtheid:
Bas (meest verdacht)
Kaat...
...
...
Eva =
Joeri =
Liesbeth =
MartijnIngrid...
...
ElisabetAxel...
...
Bruno (minst verdacht)
Wat betreft weegfactoren. Ik heb uit nieuwsgierigheid de hele berekening nog eens gedaan, maar dan met de volgende aanpassingen:
- Acties minder gewogen als ik ze minder belangrijk achtte
- Acties minder gewogen als veel acties over dezelfde opdracht gingen, zodat elke opdracht ongeveer even zwaar telt
- acties meer gewogen als er veel geld mee gemoeid was
- acties minder gewogen als ze niet voor de hele groep gelden
Er blijkt vrijwel hetzelfde uit te komen. Dus mijn conclusie daaruit is dat dat allemaal niet zo veel uitmaakt.
Molpunten is alleen mogelijk dankzij de input van forumleden. Naast de stellingen die zijn aangedragen, waarvoor dank! is er maar liefst
2149 keer gestemd!
- 1087 keer op mols
- 1062 keer op onmols
Dank jullie wel!
- Als Bas de mol is, had molpunten hem vanaf aflevering 4 in het vizier en vanaf aflevering 7 bovenaan (als je de afvaller negeert), of vanaf aflevering 8 bovenaan (als je de afvaller meeneemt).
- Als Axel de mol is, heeft molpunten er 8 afleveringen lang compleet naast gezeten
- Als Elisabet de mol is, heeft molpunten er 8 afleveringen lang compleet naast gezeten
Aangezien ik zelf denk dat
Elisabet de mol is, is dit het slechtste molpunten-jaar tot nu toe... Maar als een theorie altijd werkt, is het ook weer niet leuk. Ik merk wel dat deze theorie voor de Belgische Mol gemiddeld minder goed werkt dan voor de NLse (zelfs als Bas de mol is), dus ik weet niet of er volgend jaar nog een Belgische molpunten is. Dat hangt er van af hoeveel zin ik dan heb
Ergens ben ik nu wel blij dat het weer even klaar is