Ik had afgelopen week weinig tijd om de aflevering beter te bekijken, maar gelukkig is het vandaag alsnog gelukt.
Ik heb enorm genoten tijdens het kijken! De eerste opdracht was heel tof omdat het een mix was van cultuur en communicatie. Heel origineel om de kandidaten te laten koken.
Een hele goede molopdracht, omdat de mol op elke plek wel wat kon doen. Ik ben het overigens niet eens met de kritiek dat de opdracht onhaalbaar was, want ik denk dat het wel degelijk had kunnen slagen. Met een paar foutjes is het alsnog verkoopbaar, en dat was het criterium.
Opdracht 2 vond ik ook echt ge-wel-dig.
Dit zat enorm goed in elkaar en was ook spannend. Het kwam ook zo veel overeen met dingen die we met scouting doen. Een hike lopen, maar ook de verschillende opdrachten tussendoor. Ik herkende dus best een aantal scoutingdingen in deze opdracht, leuk
De molbriefing en moldagboek maakten de aflevering helemaal af. Leuk ook dat ze het ‘er-is-nog-geen-mol-gekozen’ nog terug laten komen, en niet dat het gewoon een twist was voor de eerste aflevering.
Jammer wel dat Liesbeth als eerste weg moest. Dat had ik haar echt niet gegund