Aflevering 7: het schilderij van de Mol
Bas: mooi gedaan, niet amateuristisch, gek want ik zie mijn Mol niet direct zo'n schilderij maken, maar ik laat me er niet door van de wijs brengen
Axel: je kan denken aan hel, zwart, iemand die zich van binnen emotioneel gewrongen voelt, "potverdikke, ik heb het ook wel zwaar"
Elisabet: vooral heel interessant om te zien wie welk schilderij koos en wie uiteindelijk zijn wil doordreef [Bas?] om het foute schilderij te kiezen
Aflevering 7: de test
Elisabet: - (Alles op één persoon. Michaël had vorige keer rood scherm dus ik hoop dat ik die persoon kan uitschakelen.)
Kaat: - (Mol zat bij kunstopdracht -> dus niet Joeri.) In
dit extra filmpje zegt Kaat dat ze het er lastig mee had om te bedenken wat van haar Mol echt was en niet echt was. De Mol is ook een mens waar ze graag vrienden mee zou willen zijn. [Ik zie hier een verwijzing naar Bas in met wie Kaat veel optrok.]
Axel: Bas nam voortouw bij keuze voor kunstwerk. Hij kan bepaalde dingen zeggen waarvan je denkt nu breng je me van de wijs.
Joeri: Elisabet is sluw en kan dingen beïnvloeden door met haar emoties te spelen.
Bas: Axel is iemand die mensen kan beïnvloeden en gedachten in mensen hun hoofd planten. Niet toevallig dat van de mensen met wie hij close was er een aantal zijn afgevallen.