Zoals Fabiann zo mooi aankondigde ben ik:
De volgende kandidaat is het neefje van dame in de dop, echte meisje en slechtste chauffeur van Nederland, welkom...Ik ben dus Mitch en 24 jaar uit Tilburg. Nadat ik eerder ICT studeerde ben ik daarna Small Business en Retail Management gaan studeren. Na deze studie gestart als landelijke recruiter bij Uitzendbureau Timing. In deze functie zoek ik personeel voor grote klanten.
Naast mijn werk kijk ik graag series zoals Game of Thrones, La Casa de Papel, Blacklist, Peaky Blinders, Prison Break en Sons of Anarchy. Suggesties zijn welkom
. Verder ben ik fan van het kijken naar sporten en zelf voetballen. Ik heb een seizoenskaart voor Willem II maar ben stiekem voor Ajax. Naast dit alles ben ik groot fan van (Wie is) De Mol.
Mijn beste eigenschap is dat ik mensen altijd aan het lachen krijg en mensen altijd vinden dat ik in elke groep pas. Ik pas me makkelijk aan en kan het met iedereen goed vinden. Als ik iets moet verbeteren is het mijn fanatisme en perfectionisme. Dat is goed natuurlijk maar ik ga er net iets te ver mee door.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
Vragen? = Vragen!