mijn gedachtes over de overgebleven top 12 nu
Koning zit ik om een of andere reden op Sander Janson (ik weet het niet zeker, hij doet geen dagelijks tv programma, wel een presentator, en ik zie hem gek genoeg ook nog zo'n soort programma doen)
Kameleon zit ik op Pernille La Lau, ik hoor hier helemaal geen zangeres in, en ik weet dat Pernille redelijk wat programma's gedaan heeft, pechvogel zou nog kunnen dat het janine abbring is, ik bedoel pechvogel van WIDM (enigste tot nu toe die met blessure niet verder kon in dat programma)
Yeti zit ik op Ron Brandsteder, ik hoor gewoon Ron zijn stem, en zeker in Skin, die lage stukjes
van gisteravond
Zebra: Ruud Gullit, ik weet dat hij kan zingen (hij heeft ooit een hitje gehad, ''manen'' die had hij vroeger ook, en Gullit geloof ik eerder dan Davids, vanwege feyenoord hint
Astronaut: Rob Kamphues, draait al heel lang mee als presentator, de auto hint, hij is presentator voor formule 1 cafe bij ziggo sport
Vos: dit kan Maan zijn (heeft nooit in buitenland opgetreden), heeft ook geen musicals gedaan
Panter: die moves dit moet iemand zijn met danservaring, acteerervaring ik denk aan Marly van der velden, die weet ongetwijfeld als voormalig latin danseres hoe ze moet performen, heeft vast wel wat modellenwerk gedaan, sowiezo te maken met mode in GTST
Vlinder: ik moet tunnelvisie hebben maar ik hoor zuiver Willemijn Verkaik hierin, en die heeft ook in buitenland wat succesjes gehad met duitse versie van frozen titelsong
Lama: ik denk aan een komiek die gewend is om iemand anders te spelen, Jorgen Raymann en vooral dat accent denk ik heel erg dat hij dit is (en als dit accent fake is, Theo Maassen is mijn tweede gedachte
Aap: geen zangeres in ieder geval, maar ik heb geen flauw idee wie dit kan zijn
Skelet: ik zit ook in de kim feenstra tunnel door dat stemmetje
Neptunus: ik zit ook op Jan Dulles
mooiste kostuums dit seizoen vind ik Zebra, Yeti, Skelet, Kameleon, Neptunus
overigens 3.4 miljoen kijkers, 1ste plek van de avond