Geschiedenis stond niet in het rijtje van goede trefwoorden. Deze hadden ze namelijk alle 3 geraden en waren: Ibiza, Gitaar en Den Haag.
Edit Maar ik twijfel toch nog wel over deze Farao. De vraag is hoe je het Ruttiaans antwoord "daar heb ik geen actieve herinneringen aan" uitlegt. Als je ervan uitgaat dat Mark Rutte niet de waarheid sprak toen hij deze terminologie gebruikte dan zou het antwoord van de farao over de nummer 1 hit dus Ja zijn. Voor zover ik weet heeft maar één van de twee een nummer 1 hit gehad.
Ik heb ook nog even gekeken naar de ansichtkaart van IBIZA in het filmpje en daar viel mij nog iets op wat een hint zou kunnen zijn, dus weer even onder de spoiler.
De farao schrijft met viltstift op de beeldzijde van de ansichtkaart alsof hij deze wil signeren. Hij begint met het schrijven van een 4 wat er ook uitziet als een driehoek / delta / D. Ook is de D de vierde letter van het alfabet. Schrijft hij hier de D van Dinand?
Verder, als ik luister naar Engelstalige nummers van René van Kooten en Dinand Woesthoff dan valt mij op René neigt naar de Engelse uitspraak en Dinand meer naar de Amerikaanse. Helaas zitten er in het nummer Gold dat hij zong niet veel woorden die verschillend worden uitgesproken. In het nummer dat ze aan het eind met z'n allen zingen hoor ik toch vooral het accent en het ruwere van de stem van Dinand