Ik heb gister nog een keer bekeken en wauw wat doen ze het goed
1,3 miljoen kijkers ook. Een nieuwe tv hit is geboren in vlaanderen
Ik Vind het nog best lastig ook al ken ik redelijk wat bv'ers
Ik dacht zelf door hoe ze doet aan Ruth beeckmans. Actrice en kan zo grappig spelen.
En ik heb opgezocht en een filmpje gevonden van Ruth die zingt, en het klinkt erg identiek.
en die hint van tommorow land zou heel goed op die film waar in ze heeft gespeeld kunnen zijn. Voor de rest niet echt hints gevonden hier.
Dus mijn voorlopige naam voor aap is: Ruth beeckmans
Duiker: Ik denk hier Giovanni kemper een acteur uit Nederland die veel in België doet.
Ik zag een aladdin achtige lamp. Hij heeft in de musical Aladin gespeeld. De stem lijkt heel erg op die van hem. goud kaas, Kaas uit Nederland?
Voor duiker ga ik nu voor Giovanni kemper.
Libelle: Hier kunnen het een paar zijn. Annelien Coorevits of Astrid coppens.
Ze zij dat er iets met ogen en spiegels. Ik heb opgezocht en gezien dat Annelien een brillenmerk heeft/had genaamd mirror
ze hebben beide Donald trump gesproken.
Denk Annelien voor nu.
Duiveltje: ik denk nu christoff aangezien hij zei íets met 7 zonden en hij heeft een nummer genaamd 7 zonden
Monster: had ik gelijk door 70 duizend mensen valt op de mensen die in oostende woont. 5 kinderen hij heeft 5 kinderen. Het is Bart Tommelein
Koningin: By far de beste!ben er bijna zeker van dat het Sandra kim is. Ze zei ''vergiftigd geschenk'' dat heeft ze een keer in een interview gezegd. En die stem is bijna identiek aan die van sandra kim.
Otter: Sam bettens, vandaar ook die verwarring of het een man of een vrouw is aangezien hij transgender is. Sam doet aan yoga wat een online hint was.
Wolf: Ja eerst dacht ik Jan schepens, Vanwege de wolfenhuil echt hetzelfde is als dat hij deed in de 3 biggetjes musical waar hij een van de wolven was. Maar door de reisboeken kan het ook kurt rogiers, sieg de doncker of Tom waes zijn.
Al met al heel moeilijk, Maar zeker een super toffe versie. en zag net dat er een nieuwe masked singer komt volgende aflevering
De zeemeermin
Ik denk gelijk te weten in de promo dat het Kathleen moet zijn. Die stem is echt hetzelfde.