Nu straks lekker de Vlaamse versie op Mijn iPad gaan kijken. 2 keer masker singer op 1 dag, juhu
Ga ik ook doen hihi
En wat een aflevering
Ik was bij deze opnamens toen en dit zijn mijn Gedachtes toen en nu.
Kameleon: Ik dacht toen Stephanie van eer uit gtst, Alleen het klonk nu anders dan toen ik daar was. Maar nu denk ik Tanja Jess. Goede tijden daar heeft ze ingespeeld en pechvogel Wie viel er ook al weer van een cliff? Ohja Bowien aka Tanja!
Koning:Deze vind ik lastig. Dacht eerst iemand van youtube of DJ, Maar mede door twitter denk dat het Diederik Jekel is. DJ D iederik J ekel. En Amerika Hij deed mee in het widm seizoen in Amerika.
Vuurvogel: Ik had eerst geen idee Tot De singoff. Daar viel het kwartje voor mij. Willeke Alberti Die stem herkende ik uit duizende grote familie, Veel kleinkinderen van johnny de mol natuurlijk.
Skelet: Toen vond ik het nog best lastig, Maar toen kwam ik op Nicolette kluijver, Ze schrijft kinderboeken. Verder is het postuur wel gelijk aan haar en de stem vind ik wel klinken als Nicolette. En nee het is niet Holly Mae Brood. Die zit op cran canaria voor Love island opnamens.
Lama: Ja de enige die ik echt lastig vind. Ik denk Tijl misschien, want plaatje Het perfecte plaatje.
De afvaller:
Arme Willeke wat een topvrouw
Leuke toevoeging dat ze een hint filmpje hebben wat de hints waren
En zwanger? Er is niemand zwanger daar hoor