Even mijn antwoorden uitleggen, dan kijken welke jullie goed hebben.
1. Dit jaar eens een vakantiemoment genoemd, terwijl ik niet eens echt op vakantie ben geweest. Lissabon is gewoon een erg leuke stad.
2. Wij zijn in september verhuisd van onze huurwoning naar het huis dat we de afgelopen twee jaar verhuurden via AirBnB. Volgens de gemeente mogen we hier niet wonen, en de buurman wil ons ook al niet. Hij heeft de gemeente gevraagd te handhaven, en de gemeente heeft ons dus gesommeerd te vertrekken. Daar zijn we tegen in bezwaar gegaan. Binnenkort is de hoorzitting voor de bezwaarcommissie. Als de gemeente dan nog vindt dat wij hier niet mogen wonen zullen we naar de rechter moeten.
3. Heel Zap! was goed maar The Walking Dead was echt een geweldige opening
4. Jann. Ik was verbaasd dat hij niet vaker genoemd werd.
5. Beste tv-moment (en sportmoment in eerdere jaren ook) vind ik altijd heel lastig. Het Songfestival winnen was natuurlijk heel bijzonder.
6. Sinds het vertrek van Edwin Evers overgestapt naar Radio 10, Ekdom in de morgen bevalt goed.
7. Meat Loaf, ik heb geen tekst nodig, alleen de muziek is genoeg
En een fijn iemand die de andere partij zingt, kunnen we lekker tegen elkaar in brullen.
8. Geen echte vakantie dus dit jaar, maar een verhuizing. En de eerste dag van mijn drie weken vrij waarin dat verhuizen moest gebeuren, blesseer ik mijn elleboog als we een bank ophalen. Een maand last van gehad. Weinig kunnen sjouwen en zo, echt heel handig
9. Auto dus. Sorry
10. Ik onthou dromen ook maar zelden, maar dat vond ik een te flauw antwoord. Ik heb wel eens gedroomd dat ik aan het bevallen was. In de tijd dat ik nog wel een kinderwens had.
11. Ik had mijn antwoorden al ingestuurd toen in dit topic een vraag werd gesteld over deze vraag. Ik heb het dus ingevuld met een Guilty Pleasure. Ik zou last van mijn maag en mijn darmen krijgen van drie dagen alleen chocolade dus als ik verstandig was zou ik ook een salade kiezen of zo. Ach ja, weggevertje is ook best aardig denk ik
12. Zie bij 2.
Edit: Lissabon was de weggever, iedereen goed. De huisperikelen bijna iedereen. Chocolade was toch maar erg weinig aan mij gekoppeld. Meatloaf was minder een inkopper dan ik dacht, maar is toch wel vaak ingevuld. Vaak een songfestival-antwoord aan mij gekoppeld, en ook vaak Zap! Dat is dus pech met de keuze van het formulering. Naast de bevallen-droom zie ik ook een paar keer een toekomst met kinderen genoemd, niet gek gedacht. De auto had niemand goed, Jann bijna niemand. Ik had verwacht dat Ekdom in de Morgen vaker bij mij geplaatst zou zijn, Radio 10 is wel een beetje een ouwelullenzender natuurlijk