Zal ook eens een lijstje gaan maken.
Vorig jaar 15, twee jaar terug 18.
Even geen zin om verder terug te zoeken, be my guest
Ja het was vorig jaar ook al niet veel soeps. Veel mensen die wel een lijstje gaven maar niet mee wilden doen.
@Daisy misschien moeten we eens sparren over hoe we dat volgend jaar eventueel kunnen veranderen. Toegankelijker maken, waardoor het wellicht minder tijd hoeft te kosten? Tenzij je Stalklight heet en het hele forum doorzoekt natuurlijk
Ik ben vermoedelijk een uitzondering, maar ik doe in feite niet mee uit zelfbescherming. Net als met de voetbal-ToTo; zodra ik meedoe besteed ik er direct
veel meer tijd aan dan gewenst. Een beetje voor de spielerei meedoen is niet echt een optie, want dan wil ik alsnog alles nazoeken. En als ik nauwelijks of niet zou opzoeken, dan levert dat vooral ontevredenheid op, want waarom doe ik dan überhaupt mee.
Tis niet bepaald ideaal, niet voor deze quiz en niet voor de toto, maar ik ken mezelf inmiddels een beetje - en dat is hoe het uitpakt.
En ik heb dit jaar (en had vorig jaar) geen tijd om 30 uur ofzo aan de quiz te spenderen. Zelfs de week rond oud&nieuw, wanneer ik eigenlijk enigszins van plan was om vrij te nemen, sta ik bij Scribbr op 50% aanwezig. Want inkomsten zijn ook leuk en nuttig.
En terwijl ik bezig ben, kan S wel mooi aan de mfq zitten.
Dus mijn alternatief (voor lijstje invullen, maar niet actief meedoen), zou niet zozeer zijn om wél mee te doen, maar om niet een lijstje in te vullen. Denk niet dat dat wenselijker is.
En ik zie dat alleen als zodanig veranderen indien het niet mogelijk is om er zoveel tijd aan te besteden. Bv een versie met een pubquiz in de chat; of elke dag komt 1 vraag met de antwoorden online om 20u & sluit om 21u (waarbij je beste 6 inzendingen tellen, zodat je sommige dagen kunt missen). Ofzo. Maar dan krijg je een heel ander spel.
Anyway, ik ging eens wat antwoorden voor de mfq verzinnen.