Vond je het een leuke groep?
Het was zeker een toffe groep! Er waren veel verschillende karakters dat vooral in het begin voor ophef zorgde
Iedereen had iets dat zichzelf speciaal maakte. Helaas was er wel maar één vrouw in de groep, dus hopelijk komen er in de komende seizoenen meer vrouwen in het spel (niet dat het veel uitmaakt, maar dat is toch altijd een makkelijkere vraag in de test
)
En wat was je techniek dan geweest als mol? Herken je dat in diegene die jij nu als mol ziet? (zonder te veel te verraden...)
Ik weet nog dat ik hier lang over had nagedacht. Het is net zoals het inschrijven als kandidaat: je zegt dit en dat, maar uiteindelijk gaat het helemaal anders
Ik vond het bij de inschrijving moeilijk om een tactiek te bepalen als je eigenlijk nog niet weet wat de opdrachten zijn. Vooral veel verwarring doen zaaien en een beetje op de achtergrond blijven is handig als Mol, maar ik zou vooral heel dicht bij mezelf blijven en af en toe op de voorgrond staan (en het dan net niet goed genoeg doen). Ik denk dat het voor mij vooral belangrijk was dat ik mezelf goed op voorhand kon voorbereiden en over iedere situatie goed zou nadenken. Liegen kan ik heel goed, maar via een site is dat ook al helemaal niet moeilijk
Ik denk dat ik wel dé verassing zou kunnen zijn. Ik ben de jongste van de groep, ik ben nog geen 18 jaar, wie maakt zo iemand Mol? Ook zou ik mezelf echt voordoen als een domme kandidaat die niks snapt en daardoor af en toe verkeerde dingen doet. Eigenlijk is me dit als kandidaat overgekomen, maar hoer erg dat ook klinkt, het was bijna nooit bewust
Of ik het herken in mijn Mol is toch een vraag die ik ga laten passeren. Ik wil niet het spel verpesten door te veel informatie weg te geven