Nieuws Volg ons ook op Twitter!
WINNAAR VAN DE AD FRIETTEST 2020"FRANK'S FRIET"Patat uiteraard ook mogelijk!Gratis snack (Frikandel, Frikadel, Kipnugget, Kroket, Pikanto, Smulrol, Reifkoek of borrelnoot) bij aankoop van een MEGA patatje (bakje met 500 patatjes)
Ik doe het zo wel:Kraam 103 (5e van links bovenste rij) heeft €500Er is een hint naar de mol te vinden. Maar deze krijgt diegene die m pakt, dus ik acht de kans klein dat ik hem eerlijk doorgestuurd krijg - dat is kraam 4 maar ik ga niet zeggen waar die dus is Als je de een pakt, verdwijnt de ander namelijk
En wéér een winactie: het stopt niet vanzelf!Wanneer u weet welke vis dit is, mag u GRATIS 2 minuten van het levende exemplaar in uw bad genieten.JA MET EEN KANDIDAAT NAAR KEUZE!!De Mol mag niet in bad.
MEVROUW! WILT U NIET AL MIJN PATATJES OPETEN? JA, U JA, MET DAT BLONDE HAAR EN HET JURKJE MET WITTE STIPPEN!BETALEN!
JA GAST, WAT ZIT JE NOU TE KIJKEN GAST!!!
DEZE UITSPRAAK IS HEEL KWETSEND VOOR MENSEN MET BLOND HAAR EN JURKJES MET WITTE STIPPEN. ALSOF ZE METEEN ALLEMÁÁL PATATJES OPETEN VAN ANDERE KRAAMPJES. NEE, IK SNAP DAT U HET ZO NIET HEEFT BEDOELD, MAAR ZO KOMT HET WEL OP HEN ÓVER, SNAP JE?HET IS DUIDELIJK DAT U NOG GEEN ANTI-STIGMA KOEKJES HEEFT GEHAD. MIJN KLANTEN ZOUDEN ZO'N UITSPRAAK ALS DIE VAN U NÓÓIT DOEN. U MOET ZICH SCHAMEN. KOM SNEL LANGS BIJ MIJN KRAAM EN KOOP ANTI-STIGMA KOEKJES. WORD EEN BETER MENS. VANDAAG NOG.
Jongens pak niet kraam 4 dit is vast een vrijstelling voor de beide heren.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
927 gasten en 2 vaste bezoekers