Dat je bijna zou vergeten dat dit nog bestaat? Zo creëer je desinteresse imo. Ik heb 2,5 weken geleden alles beluisterd en beoordeeld en was dan alles totaal uit het oog verloren. Had zelfs bijna mn punten vergeten inzenden.
Ik bedoel dit niet lullig ofzo, maar dat is dan toch jouw probleem? Als jij wel in 2 dagen alles kan beoordelen, dan stuur je je punten toch gewoon meteen op? En daarnaast stuurt Wouter 24u voor de deadline altijd een reminder, dus tenzij je verder op het forum heel inactief bent vergeet je het echt niet zo snel.
Van mij mag de tijd om je in te schrijven bij een random songfestival wel wat korter, en bij vrije keuze de tijd om het liedje na inschrijving daadwerkelijk in te sturen - maar daar was jij het dan juist weer niet mee eens. Wat dat betreft hoeft er van mij dus niet per se iets te veranderen - de tijd die mensen nodig hebben verschilt duidelijk. Als je het te kort maakt ga je denk ik juist krijgen dat mensen geen tijd hebben en je meer diskwalificaties krijgt.
Ik ben zelf deze keer in ieder geval erg blij met 3 weken om te beoordelen, want ik had eerder veel te weinig tijd om de liedjes te luisteren. Twee weken had misschien net gekund, maar dat was stressen geweest en ik heb geen zin om te stressen om een online spelletje.