Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
- Schrijf en zing zelf een liedje en plaats het op Youtube
Of een editie waar je een zo vals mogelijk liedje moet insturen Of een editie waar je een zo grappig mogelijk liedje moet insturen
Nah, er werden wel meerdere liedjes geprezen. Libanon werd zelfs de grond in geboord en heeft toch een mooie 10e plaats weten te vergaren, dus ik denk niet dat er meteen sprake is van beïnvloeding! Het was gewoon een fijne avond én voor herhaling vatbaar!Gefeliciteerd aan Noorwegen! Ik vond het lied zelf een beetje basic, maar ik snap wel dat het gewonnen heeft. Ik ben zeer trots met mijn zevende plaats op mijn debuut, dat had ik niet verwacht! Heel leuk dat mensen vonden dat ik lef had dit in te zenden en dat ze het liedje wisten te appreciëren. Het is zeker een toplied, maar het heeft vaak tijd nodig om geapprecieerd te worden. Ik kijk al uit naar de volgende editie! Tot slot nog kuddos aan Wouter voor het hosten, het was een dolle boel!Oja, voor ik het vergeet! Deze prachtige avatar mag michael90 een héle week dragen. Het de beste zangeres ter wereld, namelijk CupCakke!
Oja, ik was toen zo boos dat Libanon op -3 stond.
Zijn er hier veel forummers die rekening houden met de datum van liedje?
Oh, dan zou ik met MV wedden dat we punten aan elkaar geven, want dat blijkt eigenlijk altijd zo te zijn.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
906 gasten en 8 vaste bezoekers