Ik blijf het hard omhoog zien gaan.
Ben echt benieuwd of er onderhand een verlaging weer gaat komen.
Ik kom zelf nu niet buiten dus beetje afhankelijk van wat ik hoor en lees maar dat is weinig positiefs eigenlijk.
Nou Syllie, jij plaatste dit op de maandag. Inmiddels zijn we donderdag: Ruim 9200 besmettingen
8100 - 8700 - 9200 vandaag...
nu zeggen die cijfers mij niet zoveel in die zin dat er ook besmettingen bij zitten die weinig klachten hebben en ik kijk naar doden en ic-opnames. Maar aan de andere kant zijn er ook mensen die zich niet laten testen en die niet meegeteld worden en dus de cijfers misschien vertekend zijn.
Er leek een daling in te zitten (en werking van de maatregelen), maar als ik dan zie dat we nu boven de 9.200 zitten, is het wachten tot de grens van 10.000 op één dag wordt doorbroken. En dan vrees ik met grote vrees dat er bij de volgende persco toch echt een totale lockdown gaat komen...
En dan moeten we een groot deel van de mindere weerstands maanden nog krijgen. Maar ja misschien is dat de enige optie om de behandelingen van reguliere zorg (waar jij ook mee te maken hebt) weer op normaal te krijgen naast de Covid patiënten.