De stemmen zijn heel interessant, omdat we in het geheim gestemd hebben. De slagers wisten dus enkel van elkaar op wie ze gingen stemmen. Sommige van ons hebben wel in het topic gepost op wie we zouden gaan stemmen, maar dat geeft sowieso geen zekerheid. Daarom zijn voor mij de LdHmolletje-stemmers uiterst verdacht. Helemaal omdat er geen andere relevante kandidaten zijn die 'samen' op dezelfde personen hebben gestemd.
LdHmolletje en ik hebben op Vermoljoen gestemd, maar LdHmolletje in bevestigd goed en ik ben ook geen slager, dus geen voorbedacht plannetje.
Chardo en Robbieazerty hebben op MollenvangR-Art gestemd. Robbieazerty is bevestigd goed, dus ik verdenk Chardo ook niet zo erg daardoor. Ik weet ook niet zeker of de Bankroetkoe mag overleggen met de slagers. Er staat in de beginpost dat die koe wel weet wie de slagers zijn, maar niet expliciet dat hij met ze mag overleggen.
Daarom zijn voor mij Robindtc, MollenvangR-Art en Vermoljoen verdacht. En dan met name de eerste twee, omdat Vermoljoen expliciet heeft aangegeven op LdH te gaan stemmen. Het kan dat de twee slagers dan met hem meegestemd hebben, omdat zij wisten dat LdH goed was.
Dus ik stel voor om op één van bovenstaande twee heren te stemmen. Mijn stem zal naar Robindtc gaan, omdat ik verwacht dat er minder geld op hem is ingezet dan op MollenvangR-Art (no offense Robin).