Locatie: Ganges river Lodewijk Backer blijft lekker hier bij mij
. Jij bent dus een hip persoon? Laten we dat eens uittesten!
Terug van weggeweest hebben we onze eerste afvaller:
Timvdons!
Hij is jouw tegenstander deze opdracht en heeft hem al uitgevoerd. Daarnaast hebben we drie juryleden: Daisy, Gupp en Bjorrn!
Over naar de opdracht. Jij kan met deze opdracht de dierenvrienden helpen te ontmaskeren welke dieren er inheems zijn. Ik heb hier 18 opdrachten voor je:
Ik wil graag zien:
1. De beste hoed die je kan vinden
2. Het beste molgezicht
3. De beste Kerstverlichting
4. De Slechtste versierpoging ooit
5. De beste rap
6. De slechtste woordgrap
7. Het schattigste dier
8. De beste comeback op het verliezen van een spel
9. Het grappigste Youtube filmpje
10. Het meest hipster stel dat je kan vinden
11. De beste D*N kloon
12. De slechtste zanger(es)
13. De slechtste parkeer poging
14. De beste outfit
15. Het bijzonderste kunstwerk ooit
16. De mooiste auto
17. De beste boekcover
18. Beste molactie
Post hier wat het beste is volgens jou. Dan post ik die van Timvdons en kan de jury bepalen welke van de twee beter is. Is die van jou beter dan die van Timvdons? Dan krijg je te horen welk dier inheems of uitheems is. Je kan aangeven voor welk dier je wilt spelen. Als je dit niet doet dan krijg je een random dier. Hoe sneller jij ze ontmaskerd hoe beter, dus probeer ook vooral niet de hele lijst in één keer te doen!
-> Wanneer jullie precies hetzelfde zeggen dan wint niemand de ronde maar krijg je dus ook geen dier!
Daarnaast heb jij ook invloed op de kledingwassers! Je moet erg goed opletten bij hun opdracht want aan het einde van de opdracht (woensdag 20:00) mag jij nog 2 kledingstukken van mand veranderen. Dat kan het verschil maken in 2.000 euro of niet.
Succes!