Forumsoap: De erfenis van XuilemveldIn dit topic mag wel gepost worden! Ga gerust los.De forumsoap keert terug! Na zes fantastische jaren door Daisy voel ik me vereerd dat ik het stokje over mag nemen. Ik ga er proberen iets leuks, spannends en moois van te maken en heb al wat ideeën in gedachten, maar jullie bepalen voor een groot gedeelte hoe deze soap er uit zal gaan zien! Na elke aflevering kunnen jullie kiezen uit een aantal mogelijke scenario's die bepalen hoe het verhaal verder gaat. Daarnaast krijgen jullie natuurlijk allemaal een leuke rol. Het verhaal wordt geplaatst in dit topic, en discussiëren, stemmen en speculeren kan in het andere topic.
Na het proloog kunnen er al een aantal vragen gesteld worden: waarom heeft Sanmol Ycaris vermoord? Waarom schiet Daisy Sanmol neer? En wat heeft mrchipie hier mee te maken? Wanneer komen Lucy en D*N naar Xuilemveld en hoe gaan zij hun optreden beleven? Gaat het lijk van Ycaris ooit gevonden worden? En het lijk van Sanmol?
Maar de vraag van deze keer is... waar heeft Daisy het over? Wat is er zo belangrijk aan de volgende dag?
A: Daisy organiseert een surprise party voor haar beste vriendin, tevens assistente
B: Daisy heeft een date met haar 'crush'
C: De manager van Lucy en D*N komt naar Xuilemveld om de 100 gasten voor het feest uit te nodigen
D: Er zal een andere celebrity in Xuilemveld arriveren
Stemmen kan in de poll! Er is voor deze eerste poll geen deadline. Aflevering 1, die natuurlijk langer zal zijn dan het proloog, zal online komen eind juni/begin juli, maar de datum is nog niet precies bekend
To be continued...