Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Oooh wat een sadistische spelleiders, met steeds dat 'verbeter je eigen score' Ik ben al tot vier gekomen, wat een verschrikkelijk spel
grapje he, toch?
noooooo vic En hoe dan ik was nog bij puzzel 1 joh
Jammer ViWiRu, geweldig gespeeld! Voor mij als kijker kan dit spel niet meer stuk: mijn twee favorieten in de finale Veel succes allebei morgen, maar wees ongeacht hoe het morgen gaat alvast heel trots! Deze fantastische prestatie en de top 2 pakken ze jullie al niet meer af, voor mij zijn er twee winnaars
Het is idd indrukwekkend hoe een redelijk nieuw lid de finale kan halen in een spel waar bondjes en complotten onderdeel van zijn!
...voor mij zijn er twee winnaars
Zegt ie alleen maar omdat ie denkt dat ik ga verliezen morgen
Dat is jammer Victor, dat je er zo over denkt, zeker na al onze samenwerkingen en gesprekken hierover . Ik weet namelijk heel goed welke letters welk cijfer hebben. Of in ieder geval van een groot deel, waardoor je de rest makkelijk kunt achterhalen. Ook omdat ik voor een aantal widm spellen die ik georganiseerd heb vaak gecodeerd heb. Zoals E = 5, J = 10, M = 13, O = 15, T = 20 (en dat van nog heel veel andere, wie is de mol = 23, 9, 5, 9, 19, 4, 5, 13, 15, 12). Geef me een andere soortgelijke puzzel en dan garandeer ik je dat ik net zo snel ben.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
787 gasten en 1 vaste bezoeker