nou dat vond ik helemaal niet! Echt spannend wat ze doen met het einde
Ik bedoel de manier waarop we het rode scherm van Horace te zien krijgen. Toch wat vreemd niet?
Edit: Even een analyse over de opdrachten, spreek me tegen als ik onwaarheden vertel
Opdracht 1Dat ze vastgeketend zaten, vond ik een veelbelovende start, maar de opdracht bestond er dus gewoon uit om toevallig de juiste sleutels te vinden en het geld via Tygo doorgeven, want Tygo kon zowat aan alle andere kandidaten.
Sorry, maar dat noem ik geen waardige opdracht.. 'Zoek de juiste sleutels', meer was er niet aan.
Opdracht 2Deze opdracht was dan nog de beste van de 3, maar ook wel erg matig. Wat was de rol van de 4 mensen die aan de andere kant stonden? Toch erg beperkt aangezien de 4 anderen de meeste rode luiken ook zagen.
Wederom erg simpel zonder dubbele laag: 'Zoek de rode luiken', meer was er niet aan.
Opdracht 3Hier had ik zo'n hoge verwachtingen, maar deze werden helemaal niet ingelost. Ook al was de sfeer heel erg leuk!
Beuk de poort in -> Oké dat was wel nog leuk
Vul water in een fles -> 2 schilden
Gooi fakkels van de muur in een ton -> 2 schilden
Maak een ladder -> 2 schilden
Euh oké, het leek wel een jeugdbeweging..
Maar dan hebben ze maarliefst 24 pijlen om op 6 schilden te mikken? Ik dacht gewoon 6 pijlen of max 12. Maar 24 was toch wat van het goede teveel. De opdracht werd dan eigenlijk herleid tot het eerste deel (aangezien ze echt wel van zo'n afstand de 6 schilden met 24 pijlen gingen raken) waar er bitterweinig 'opdracht' was.