Beste puzzelaars,
Hebben jullie allemaal wat moois aan gedaan? Hier is namelijk dé Smaakpolitie:
Rob Geus!Ontzettend leuk dat je naar The Big Puzzle bent gekomen om 9 pizzeria's te bekijken, wat een eer! Zullen we beginnen met de pizzeria van
D*N?
Op het eerste gezicht ziet het er mooi uit, maar ik zie daar ook een rare diagonale streep vol met sterretjes. Ik heb geen idee waar dat vandaan komt maar het is echt ongelofelijk jammer. 7/10
ViWiRuWat is dit nou? Ik weet niet eens waar ik mijn voeten neer moet zetten, en waarom liggen daar Chinese eetstokjes? Dit is toch een pizzeria?! 4/10
SwiftyWAUW! Dit lijkt net mijn eigen keuken, het ziet er echt prachtig uit! Ik ben onder de indruk. Leuk ook, dat schildpadje bij de ingang. 10/10
hilloMijn hemel, wat een trieste boel. In het begin is het nog wel schoon maar als je verder de pizzeria in loopt is het net een kerkhof voor mozzarella. 3/10
woutervHier word ik gewoon stil van. Waar je ook kijkt, overal troep! Man man man dit is echt een ramp! 1/10
FabiannVergeleken met de vorige pizzeria ziet alles eruit als een schoonmaakmuseum maar dit is toch wel erg mooi. Ik heb niks te klagen. 8/10
BrtdmPotverdorie wat is dit! Er ligt veel oude pizza op de grond en de tv's zijn ook kapot. Er moet echt iemand van de WiFi langs komen! 5/10
BrentDit is al een stuk beter! Maar toch liggen er bij de ingang wel wat Pokémonplaatjes, ik weet niet of dit goed genoeg is voor een podiumplaats. Maar slecht is het zeker niet. 7/10
Nys-FanWat een geweldige afsluiter! De vloer plakt niet, het ruikt lekker en de grond is bijna helemaal schoon. Geweldig!! 9/10
Ontzettend bedankt voor het commentaar Rob, welke 3 kandidaten krijgen een aanwijzing naar het sleutelwoord?
Het was totaal geen moeilijke keuze, Swifty was het allerbest, Nys-Fan krijgt de tweede plek. En de laatste aanwijzing gaat naar... Fabiann! Van harte gefeliciteerd!
De kruiswoordraadsel:
Horizontaal:1. 20 matrassen - Erwt
3. Suf gebak - Eierkoek
4. premium gesneden stuk rundvlees - Entrecote
6. dit is zo makkelijk, als je het niet weet ben je het - rund
8. eet je soms met muisjes - beschuit
9. dat is een ?tje - Ei
Verticaal:1. gekookte landslak - Escargot
2. suikergoed op een stokje - lolly
3. Deze drank werd door japanners in de tweede wereldoorlog al gebruikt - Energiedrank
4. grote babybel - Edammer
5. hartlaubs - Eend
7. Italiaanse hartige taart - pizza