Disclaimer: er was al weken aan mijn schitterende avatar te zien dat mijn inzending Mister Mister was. Ik hoop dat Brtdm een mooie nieuwe avatar regelt als hij hoger eindigt!
مرحبا دينيس كيف حالك
Hierbij de Saoedische punten van Mister Mister hemzelf: welkom Mr. Bean!
Het was een prachtige show met meerdere kanshebbers. Saudi-Arabië heeft als volgt gestemd.
De verbinding met Riyadh is verbroken. De studio had al wel een kaartje ontvangen welke landen geen punten kregen, maar de punten die zouden altijd live komen. Wat nu?
Iedereen schiet in de stress, wat moeten we nu zonder de punten van Saudi-Arabië? Japan, Jordanië en Nigeria voelden de bui al hangen, weer mis! Despacito betekend langzaam aan, Cuba, Mexico en Argentinië vervelen langzaam aan. Wisten jullie dat in Iran, India en Singapore de meeste mensen last hebben van glazuurschade? De KLM(Kirgizië, Libanon, Myanmar) vliegt helaas met vertraging, omdat de punten vergeten waren in te stappen. Tijd voor een leuke mop, wat is de overeenkomst tussen Canada, Ghana, Suriname en the USA? Ze hebben allemaal geen punten. MMM ook geen punten voor de 3 Afrikaanse M's, Mali, Marokko en Mauritius. Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea en Zuid-Soedan hadden helaas ook geen streepje voor. Ei landde gewoon niet bij mij sorry Indonesië en Filipijnen. Egypte, Irak en Tanzania ook jullie krijgen geen punten, maar ik hoor dat we Riyadh weer terug hebben, maar welke duistere gedaante staat daar? Het is niet Mr. Bean en hij lijkt ook niet in Riyadh te staan...