Dat is het zeker en jullie hebben terecht protest aangetekend, want een verandering van de spelregels is vrij apart. Alleen kan ik de reactie van Vermoljoen op geen enkele manier accepteren, want dat slaat écht nergens op en daar komt de boosheid vandaan
Vermoljoen bedoelt het allemaal helemaal niet zo ernstig. Het is voor de spelleiders ook niet leuk als iedereen telkens maar weer protest aantekent omdat hij/zij ergens door benadeeld is. Als je dat in een sportwedstrijd doet, krijg je gewoon een gele kaart.
Het protest van Dennis en Wouter was terecht, en daarom heb ik (als objectief AL) met Vermoljoen en Jacco overlegd of het gehonoreerd kon worden. Hoe de puzzlemaster bepaald wordt, heeft hier niets mee te maken en stond helemaal niet in de regels, dus ik snap wel dat Vermoljoen een beetje geïrriteerd raakt als je hier ineens over gaat protesteren omdat een heel ander protest toevallig gehonoreerd wordt. Hij had het wellicht anders kunnen formuleren, ja, maar ik weet zeker dat hij het verder niet slecht bedoeld heeft.
Ik stel voor dat iedereen dit verder laat rusten en erop vertrouwt dat de spelleiders hun stinkende best doen om het voor iedereen eerlijk te maken.