Ik heb dus veel te weinig gebiecht, maar achteraf was het eigenlijk alleen maar meer van hetzefde geweest haha. Swifty en D*N hebben het meeste wel verteld!
Enige wat ik nog kan toevoegen is dat ik D*N, hoewel hij wel een van mn hoofdbondjes was, nooit helemaal vertrouwd heb. Dat was een constante strijd met mezelf
Zo dacht ik dat je een stiekem bondje met Fabiann kon hebben. Of zelfs met Nys-fan
goed te zien dat dat niet zo was haha. Maar ik had wel goed ingeschat dat jij met Wouter zou gaan samenwerken.
In mijn top 4 had ik overigens geen plannen meer. Doel voor mij was vanaf het begin om met Swifty en Dennis als old school de finale te halen. Later kwam ViWiRu daarbij omdat ik hem gewoon een hele leuke speler vond vanaf moment 1. En he grew on me, dus kwam in mijn ideale top 4 vanwaar ik zoiets had van: dan doen we ieder voor zich en wint de beste puzzelaar. Dus D*N ik zou jou nooit getarget hebben. Maar daar gooide Wouter roet in het eten (heel knappe comeback!
) en ging Swifty eruit in top 5.
Verder misschien nog twee feitjes:
- Met wouter had ik graag ook eens wat meer samengewerkt, maar die band met Nys was mij te groot. Ik wilde jullie bondjes testen in de sportweek door de aanwijzing (Liverpool) NIET te delen en toen had tenminste één van jullie (en ik vermoedde jullie allebei, ondanks Nys-fans leugens daarover) toch het sleutelwoord. Dat bevestigde voor mij dat ik jullie niet kon vertrouwen. Maar nu is me nog altijd niet duidelijk hoe jullie op Jurgen Klopp kwamen zonder Liverpool? Of hadden jullie die hint van ViWiRu gehad?
- Ik voelde me zoooo naar richting Fabiann. Hij noemde het kort in zijn biecht: wij gaan echt al way way way back naar toen ik 15 was. En dat klikte nooit zo. Maar nu we letterlijk 2x zo oud zijn dacht ik: dat slaat eigenlijk nergens op, dus laat ik eens kijken of we samen kunnen werken. Dat kwam alleen niet echt van de grond: tijdens spellen vergaten we het gewoon oprecht een beetje, behalve toen we moesten en toen was het een topteam. Maar verder, i dunno, gebeurde het niet. Dus dat had ik ter sprake gebracht en dat ik dat wilde verbeteren, uitgerekend in de week dat ik me teveel zorgen maakte over mn eigen eliminatietijd en ik geen aanwijzingen wilde delen. Dat overleefde Fabiann gelukkig ook nog en toen kwam de muziekweek, waarin ik toch even een PM gestuurd had naar hem dat hij écht m’n target niet was en ik wéér mijn kwartethint met hem zou delen als ik ‘m kreeg. En toen werd duidelijk dat Nys-fan wegspelen met hints en het sleutelwoord geen optie was, dus bleef alleen Fabiann over buiten m’n bondjes. Toen kon ik het niet over m’n hart verkrijgen om wéér sorry te zeggen en ‘je krijgt ‘m toch niet’ maar heb ik wel een andere hint gegeven waarvan ik wist dat die het meest vaag was. Puur om m’n schuldgevoel wat af te kopen, want dat sloeg natuurlijk nog steeds nergens op qua samenwerking. En toen viel hij af en werd dat schuldgevoel alleen maar groter. Dus nogmaals: sorry sorry sorry
ik hoop dat we ooit een herkansing krijgen en dan maak ik het écht goed met je!!