Aflevering 9 - Opdracht 2 (vervolg)Inmiddels hebben zowel LdHmolletje, KingLennart als ViWiRu een zin van 15 woorden gekozen. Daarnaast heb ik jullie ook gevraagd om elk twee forumleden te benaderen om jullie te helpen. Het is belangrijk dat jullie dit voor elkaar geheim hebben gehouden, want het is de bedoeling dat jullie van elkaar raden welke zin jullie hebben gekozen. Uiteraard gaan we jullie niet willekeurig laten gokken, dat is onmogelijk. Daarom hebben we om te beginnen de zinstructuur voor jullie klaargezet:
De zin van ViWiRu:Een _____ pakte de _____ en _____ terwijl zijn _____ _____ over hun _____ _____
De zin van LdHmolletje:Ik haalde met mijn _____ _____ _____ de _____ van _____ uit een _____ _____
De zin van KingLennart:Het _____ door de _____ van _____ van _____ aan de _____ bleek een _____
Instructies voor de opdracht:- Per privébericht ontvangen jullie de ontbrekende woorden uit jullie eigen zin. Die woorden moeten de komende dagen op het forum geplaatst worden.
- Elk van jullie helpers krijgt van jullie twee woorden die zij moeten verwerken in één van hun posts de komende dagen.
- Zelf verwerken jullie de resterende woorden in jullie eigen posts.
- De woorden moeten geplaatst zijn in de forums onder de categorieën "Realityseries", "TV & Realityseries Light" en "Offtopic".
- Zodra het woord is geplaatst stuur je per privébericht de link van het bericht naar de spelleider (LuchtManiak).
- De woorden mogen niet verborgen worden. Oftewel: niet onder spoilers, in een kleine lettertype, etc. Daarnaast mogen ze niet verborgen worden in een lange spui van random woorden. Ze moeten op een normale manier in een post gebruikt worden (lopende zin of bijv. als woord bij het spel woordenslang).
- Voor woensdag 7 april (16:00) moeten er ten minste drie woorden uit jouw zin op het forum geplaatst zijn.
- Uiterlijk vrijdag 9 april (12:00) dienen alle woorden uit jouw zin op het forum geplaatst te zien.
- Tot zaterdag 10 april (12:00) hebben jullie de gelegenheid om de zinnen te raden. Het raden van een zin doe je per privébericht.
- Bij nadere vragen over/interpretaties van de spelregels: laat het mij weten en dan geef ik in dit topic duidelijkheid aan iedereen.
Kom je er niet uit?- Dan kan je in dit topic een aanwijzing vragen.
- Aanwijzingen vraag je in dit topic aan. De aanwijzing krijg je per privébericht toegestuurd.
- Een aanwijzing naar één woord kost 5 punten. Je mag zelf kiezen over welk woord je een aanwijzing wilt.
- Een aanwijzing over één helper kost 10 punten. De aanwijzing gaat over de helper van wie je de minste woorden geraden hebt. Als dat gelijk is wordt dit willekeurig bepaald door de spelleider.
Puntentelling:- De kandidaat met de meeste punten wint en bereikt de finale van aflevering 9 van Miljoenenjacht.
- Elke kandidaat heeft per zin één gelegenheid om die zin te raden. Elk woord in de zin dat goed geraden is levert 10 punten op. Wanneer de zin volledig goed geraden is levert dit een bonus van 25 punten op.
- Bij een gelijkspel wordt er eerst gekeken naar hoeveel woorden er uit de eigen zinnen van de kandidaten geraden zijn. De kandidaat uit wiens zin de minste woorden geraden zijn wint.
- Is dat ook gelijk? Dan wint de kandidaat die als snelste de antwoorden instuurde.
Veel succes!