Welkom bij de laatste aflevering van dit seizoen!Dit seizoen van RealityNet’s Miljoenenjacht is bijna ten einde. We hebben al negen afleveringen achter de rug, waaraan in totaal tot nu toe 20 kandidaten hebben meegedaan. Negen van hen bereikte de finale. Wie van jullie vijf gaat zich bij dit selecte gezelschap voegen? En daarmee als laatste dit seizoen een poging wagen om de gouden podiumpluk te veroveren?
We gaan het zien!
Wie ben ik?Zoals ik net al zei zijn er twintig kandidaten die tot nu toe hebben meegedaan. In deze eerste selectieopdracht gaan we eens kijken hoe goed jullie deze deelnemers kennen. En of jullie het seizoen tot nu toe een beetje gevolgd hebben.
We hebben 19 omschrijvingen, elk duidt op één van de voormalig-deelnemers. Jullie krijgen elk om de beurt een omschrijving voorgelegd, en mogen dan raden om wie het gaat. Daarvoor heb je 24 uur de tijd. Elk goed antwoord levert 1 punt op. Als je niet antwoord of fout antwoord gaat die persoon voorbij, en gaan we door.
Uiteindelijk is er één speler van wie geen omschrijving is. Aan het eind mogen jullie naar mij pb’en wie jullie denken dat diegene niet omschreven is. Degene die dit goed raadt wint niet alleen een punt, maar daar bovenop 1 punt voor elke vraag die fout beantwoord is.
Overzicht deelnemersAurynn
B&W
Brtdm
Fabiann
JaccoS
KingLennart
LdHmolletje
Michael90
Mitchkox
Molduck
Molfreak Arno
MollenvangR
Monkeysuncle
Mrchipie
Ricardo
Swifty
TimvDons
Vermoljoen
ViWiRu
Wouterv
SpeelvolgordeOm de speelvolgorde te bepalen heb ik een inschattingsvraag voor jullie. Degene die het dichtst bij het goede antwoord zit mag de speelvolgorde bepalen.
De Amerikaanse president heeft 1.121 functies te verdelen zodat hij start met zijn baan. Donald Trump had het hier tijdens zijn presidentschap behoorlijk moeilijk mee, want hij heeft niet voor elke vacature een geschikte persoon kunnen benoemen.
De vraag is:
voor hoeveel vacatures heeft Donald Trump nooit een kandidaat genomineerd?Opzoeken is uiteraard niet de bedoeling. Ik hoor jullie antwoorden graag morgen voor 21:30.
Veel succes!