Aflevering 3, Opdracht 2Twee tribunevakken hebben samen de eerste plek behaald: vak B en vak C! Van harte gefeliciteerd Fabiann, KingLennart, Wouterv, Mitchkox, Vermoljoen en Jacco. Jullie vervolgen het Miljoenenjacht avontuur en gaan door naar de volgende selectieopdracht.
Het spel wat we gaan spelen draait om verbanden zoeken. Ik plaats steeds drie namen van bekende personen. Van jullie wil ik horen wat de overeenkomst is tussen deze personen. Bijvoorbeeld de overeenkomst tussen George Bush, Barack Obama en Donald Trump is dat ze alle drie in de 21e eeuw president van de VS zijn geweest.
De spelers die het antwoord niet raden vallen af. Indien alle spelers het antwoord raden valt degene af die het laatst het antwoord instuurde. Het spel gaat door tot er 3 spelers over zijn, die gaan door naar de volgende ronde.
Spelregels:- Het raden gaat via privébericht naar de spelleider.
- Elke kandidaat mag onbeperkt raden.
- Elke vraag staat 18 uur open.
- Hulpmiddelen gebruiken mag.
- Overleggen met andere mensen mag niet, je moet zelf op het antwoord komen.
- Jullie moeten het antwoord raden dat ik hier op mijn briefje heb staan. Stel jullie raden bij het eerdergenoemde voorbeeld: “het zijn alle drie mannen”, dan is dat weliswaar een overeenkomst maar wordt je antwoord niet goed gerekend.
Het eerste rijtje wordt om 21:00 online gezet.
Veel succes!