Definitieve uitslag opdracht 1 (aflevering 2)De resultaten zijn binnen! Allereerst complimenten voor al het harde werk door de kandidaten. Ik denk dat veel leden op RealityNet doorgekregen hebben dat jullie hier een strijd aan het voeren waren. En nu eens kijken wat Linda's bucketlist jullie heeft opgeleverd.
De blauwe team ging onder aanvoering van Jacco waanzinnig van start. Terwijl Tim ploeterde op een gedicht (waarmee de eerste
5 rode punten binnengehaald werden doorbrak Jacco niet alleen de 10.000 maar zelfs het highscore record van Pacman. Door technische problemen met de FlashPlayer wisten we echter niet of die punten meegerekend konden worden. De 5 punten voor het markeren van Vermoljoens onderschrift met een Gandhi-uitspraak haalde echter wel gegarandeerd
5 punten binnen.
Vervolgens ging de directe strijd tussen de twee tribunevakken los, op drie podia. Terwijl men het ene na het andere compliment naar elkaar toeslingerde (waarmee Ricardo lichte trauma's veroorzaakt heeft), werd het hele alfabet meerdere malen rond geraasd en doken allerlei forumleden op om één van beide teams te supporten. Dit laatst eindigde met een overtuigend winst van 15-2 voor het rode team, waarmee zij
10 punten. Overigens wil ik deelnemers die van plan zijn om in aflevering 9 nu alvast waarschuwen. Het is namelijk mogelijk dat er opeens nog mensen in dit bericht posten om "Team Rood" veel succes toe te wensen. Laat je daar niet door afleiden
Ondertussen bleef het blauwe team stug door complimenteren. Ondertussen nam Jacco eens even goed de tijd om iedereen eens even goed te begroeten. Ik hoop dat die mooie begroetingen "Hey", "Hoi", voor mij bedoeld waren. Kortom: die
2 punten waren in the pocket. In de tussentijd was team rood allerlei complotten aan het plannen om het ABC-topic vol te spammen, wat mij in een paar uur 241 nieuwe privéberichten opleverde. Jacco bedacht inmiddels zelf nog wat eigen topics, want het ABC-topic was blijkbaar niet interessant genoeg. Dat leverde nog eens
5 mooie puntjes op. En leuke nieuwe gespreksstof in de relaxhoek uiteraard!
Terwijl Tim zijn vader aan de RN-familie toevoegde (
5 punten), leverde een ander familievraagstuk ernstige dilemma's op. Want hoe heet toch de man van tante Ei? Oom Ei? Hoe? Haan? Niemand kwam er echt uit. Ondertussen werd de_witte onterecht van C-erieuze misdaden beschuldigd, terwijl Nieky vrolijk allerlei berichten bleef circuleren. Daarmee voegde het rode team wederom
5 punten aan de ranking toe. Hiermee kwam de tussenstand op
25-
12. En de man van tante Ei? Dat was:
Ome Let De genadeklap werd uitgedeeld door een gigantische spam-actie van team rood: Swifty, TimvDons, MollenvangR-Art en WouterV gingen tekeer en dankzij een alfabet-incident bij Jacco wist dit team de
20 punten binnen te slepen waarmee de uitslag definitief werd. Ook met de toerekening van de
20 punten in verband met de fantastische pacman-prestatie van Jacco was het rode team namelijk niet meer in te halen.
Van harte gefeliciteerd rode tribune! Met deze fantastische overwinning stomen jullie door naar de volgende ronde. Zo dadelijk komt daarvoor de instructie online. Mochten jullie het leuk vinden om een witte handschoen voor elkaars voeten te gooien, dan zou ik zeker even online blijven.
Tot het zover is gaan we even naar de reclame. En deel ik graag deze prachtige spotprenten die zijn ingeleverd door jullie. Alle kijkers mogen stemmen welke jullie favoriet is.
Creatie van JaccoSCreatie van Ricardo