Ik ben op het moment nog volop bezig met het panel. Om het spel snel te kunnen laten beginnen, heb ik daarom besloten om het íets anders aan te pakken. Dat heeft voornamelijk invloed op de mensen die zich hadden opgegeven voor het panel:
Heb je je opgegeven voor het panel en heb je op dit moment géén concrete afspraak staan voor een moment om de vragen te beantwoorden? Dan gaat jouw deelname aan het panel voor dit seizoen helaas niet door. Reden hiervoor is dat het helaas iets meer tijd vraagt om 50 panelleden de vragen voor te leggen. Daarom heb ik besloten om meer mensen uit mijn privéomgeving in het panel te plaatsen, omdat ik hen makkelijker tegelijkertijd de vragenlijst voor kan leggen. Omdat er ongetwijfeld ooit een tweede seizoen gaat komen (in wat voor vorm dan ook), hoop ik daar - met wat meer tijd op voorhand - iedereen een plaats in het panel te kunnen bieden. Sorry voor mensen die heel enthousiast waren om in het panel te komen, maar om de activiteitenagenda niet te veel in de war te schoppen, lijkt dit me voor nu het verstandigste besluit.