Ronde 4 - Vraag 1: Strippen maar!
Duckstad heeft een aantal zeer bekende inwoners. Niet alleen Donald, Kwik, Kwek, Kwak, Oom Dagobert en Katrien, maar ook inwoners die verdacht veel lijken op mensen uit onze eigen wereld. Aan jullie om te herkennen wie er afgebeeld staan. Let op: je mag er maar één noemen. Ten minste 1 antwoord is Pointless en minstens 1 antwoord levert 50 punten op.
Om de volgorde van spelen te bepalen, heb ik op dit forum Pointless-logo's verstopt. En nee, ik heb ze mogelijk niet allemaal zelf gepost. Zorg ervoor dat je eerst één van de logo's vindt en link je antwoord naar dat logo. Pas dan is je antwoord geldig. Let op: ieder logo mag maar één keer geclaimd worden. Om jullie op gang te helpen, heb ik een aantal hints naar de locaties van de logo's:
- Het einde is geweest, dus het grote raden en onderzoeken is weer begonnen.
- Nokia + Pointless = ?
- Wie is de Vuurvogel?
- Dove Tygo in de trein heeft echt ondertiteling nodig.
- Niemand weet, niemand weet...
- Wappie!
- Vlinders met apen
- De eerste.
Geef je een antwoord zónder een link, dan levert dat je 25 extra punten op. Omdat dit wat meer tijd vergt voor jullie, versoepel ik de deadline tot donderdag 23:00 uur! Mocht blijken dat het echt moeilijk is, dan kán de deadline verder doorgeschoven worden.