Nou, het heeft een lange tijd geduurd, maar ik heb eindelijk m'n team in een scoreboard-app ingevoerd, zodat ik ze beter kan bijhouden.
Eens kijken wat de knulletjes so far hebben gedaan.
...nou Kevin Anderson lijkt weereens wat blessure-achtige problemen te hebben
En Kyrgios ook blijkbaar?
Andreescu 2e in Miami, dus daar komen nog mooi punten aan
Hoewel de afwezigheid van Hurkacz een dingetje kan zijn..
Auger-A nog beetje onduidelijk; Pablo C-B wel prima, Cecchianato absoluut shite.
Alejandro Davidovich heeft Tsitsipas verslagen
maar de verkeerde
De Minaur oogt dumpbaar, net als Gombos. Gombos... waarom had ik die een kans gegeven? Dat geldt ook voor Hanfmann. Ik had een paar spelers voor de verandering een kans gegeven, en ze vragen zichzelf ook af waarom. Also Pedro Martinez.
Herbert ging wel lekker, en verloor toen van Tomic. Waarom zou een mens dat ooit doen?
Tegelijkertijd gaan bijna-naamgenoot Humbert en Kecmanovic gewoon überhaupt niet lekker. En Pospisil kon toch ineens tennissen, en nu ineens weer niet? Wat heb je aan zo'n vent. Tegelijkertijd twijfelt Pouille al jaren of hij kan tennissen, met als voorlopig antwoord 'dit jaar niet'.
Ha, Nishikori heeft een paar partijtjes gewonnen.
...bij een stel vd dames ken ik de helft vd tegenstanders niet, dus geen idee hoe goed ze daadwerkelijk bezig zijn.
Ohja, en Yastremska had een dopingschorsing ofzo.
Conclusie: Ja, ik snap wel dat ik niet bovenaan sta
Also, iedereen bij wie ik kijk lukt het om in de eerste ronde van Monte Carlo te verliezen. Heeft er wel iemand gewonnen in Monte Carlo, of speelde iedereen tegen een onverslaanbare tennisrobot?
Maargoed, nu ga ik het weer een beetje volgen, dus nu komt alles goed