Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Ik sta niet goed op de kaart, ik moet nog eentje naar linksonder
Dustin heeft er zin in! Ik speel mijn airzooka kaart (ik sta immers in de line of sight). Daarmee krijgt de Demogorgon allereerst -1. Ik geef m tevens een duw, en omdat ie daarmee de omheining raakt, nog eens -1! Vervolgens doe ik mbv 2 groene dobbelstenen een stap omhoog (noordwesten). Dan speel ik mijn knock over kaart. Daarmee ga ik nog een stap omhoog (noorwesten) en geef ik iedereen die dan naast me staat een duw. Eleven gaat een vakje omhoog (noordoosten), maar dat kan ie hebben. De Demogorgon echter raakt nogmaals de omheining, dus wederom -1. Totaalscore -3 voor de Demogorgon . En dan is mijn beurt voorbij.
De Demogorgon slaakt een luide kreet van frustratie wanneer hij beseft dat hij zo goed als niks kan doen zonder zwaarden, maar helemaal niks kan doen als ie naast niemand staat en 5000 zwaarden gooit.
Helaas niet, die andere staat dan in je line of sight, waardoor je degene daarachter niet goed ziet en dus mist...Dat is mijn verhalend voorbeeldje. De regels zeggen gewoon droog "Nee"
Met 2 groene pootjes beweeg ik 1 vakje naar....*wordt onderbroken door zijn goede vriend Thibaud*Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Okeee.... Met 2 groene pootjes beweeg ik dus 1 vakje richting 1 uur zodat ik langs dat monster kom te staan. Daar zorg ik dankzij mijn Kick-kaart (gele ster) en mijn Punch-kaart (rood zwaard + blauw schild) voor -2 levens en -2 dobbelstenen in de volgende ronde van Demogorgon Ten slottijdrit gebruik ik nog 2 groene poten om mezelf 2 extra levens te geven.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
801 gasten en 0 vaste bezoekers