OK ik heb echt nog geen idee.
Ik ben nu weer de opdrachten aan het doorgaan.
Opdracht 0 (bepalen twist) kan ik echt niet aan iemand toewijzen. Spacy heeft geprobeerd om de volledige opdracht neer te zetten, maar meerderen (waaronder ik) gingen daar weer vanaf.
Opdracht 1a (dilemma) kan ik niet iemand betrappen die raar doet, dit was EnigmaTVs twist.
Opdracht 1b (beste slechtste mol) Spacy, Ycaris, B&W en ik 2 punten, Mitch (en mrchipie na te laat insturen) 1 en Brtdm 0.
Opdracht 2 (Masked singer). Ik kijk hier vooral naar wie het eerst de naam noemt. Daar vervolgens in meegaan kan een geheimeling best doen, als de goede naam eenmaal genoemd wordt kun je er toch niet veel meer aan veranderen. Brtdm komt met Klaas, Linda en Jandino, Mitch en Chip samen met Laura, B&W met Lieven en Eva (beide keren op basis van een omschrijving van Mitch) en komt ook als eerste met Evi. Ycaris komt met Arno en Kermit.
Opdracht 3a (vriendschap->fietsband): achtereenvolgens ik, B&W, Chip en Mitch. Snelle 20 punten verdiend.
Opdracht 3b (doolhof): Daar kwam niemand van de raders in de buurt (Brtdm, Chip, Ycaris en ik), ik heb geen rare dingen gezien behalve dat Lucy met "Land" kwam en dat niet opgepakt werd
Opdracht 4 (triple agent): Virussen Chip, Brtdm en ikzelf werden ontmaskerd, voornamelijk doordat Brtdm een creatieve manier bedacht om zichzelf te ontmaskeren en Spacy dat als eerste ontdekte
Nu ik het zo op een rijtje zet kan ik eigenlijk alleen van Ycaris (dankzij out-of-the-box Arno en Kermit) ECHT afstrepen. Maar alle andere spelers hebben ook dingen echt goed gedaan die een geheimeling misschien had laten mislukken.
Ik heb nu echt geen idee meer
B&W was mijn eerste keus maar nu ik alles op een rijtje zet heeft hij ook veel goed gedaan. Is het dan toch Mitch? Of Chip?
De opdrachten van Chip en Brtdm in triple virus vind ik ook wel verdacht. Was het echt de bedoeling van Arno dat we massaal Chip gingen aanwijzen en dat dan de twist was dat Chip dat zelf wilde? Klinkt wel als een mooie plek voor een geheimeling, geen groepsvoordeel maar een individueel voordeel.
Ik durf het bijna niet te zeggen (ook bang voor drama
) maar nu ik dit allemaal zo typ neig ik naar Mrchipie.