6. Volgens mij slapen alle dieren, dus ook slakken. Er zijn wel dieren die maar met één hersenhelft tegelijk slapen (dolfijnen, walvissen), maar dat wordt toch slapen genoemd (nutteloos feitje tussendoor 1)
6. Dan zou Spongebob Squarepants één grote leugen zijn! Dus ik denk dat dit niet waar is.
Dit is wel een heel slechte motivatie
Maar ik ben het dus wel met je eens:
niet waar7. Ik weet dat bijbels heel veel gestolen worden, maar dat is voornamelijk uit hotelkamers (nutteloos feitje tussendoor 2). Ik zou niet weten waarom specifiek het guinness book of records zo vaak gestolen zou worden, dus ik zeg;
niet waar.8. Walvissen springen wel degelijk. Dankzij een sterke rugvin kunnen ze meters uit het water springen. Van een nijlpaard en een neushoorn weet ik het niet, maar een egel kan zeker weten niet springen, dus dit is:
niet waar9. Ik weet dat het warmterecord afgelopen jaar is gebroken. Maar dat ging over losse metingen. Het was op een aantal plaaten in Nederland op een specifiek tijdstip warmer dan ooit eerder in Nederland. Maar is het dan ook de warmste dag? Toch hou ik het op
Niet waar10. Dit kan eenvoudigweg
niet waar zijn. Iets met tien kandidaten en niet elf. En een finale die wel heel raar wordt als één van de twee finalisten de spelregels bepaalt.
Samengevat: ik kom net als SpacyColours uit op 5 keer niet waar.