Aangezien straks de eerste stemmingen zijn, denk ik dat het goed is om elkaar alvast lekker een beetje aan de schandpaal te nagelen?
Ik weet niet of het is toegestaan om te delen op wie we gaan stemmen, maar in elk geval kunnen we wel verdachte dingen noemen die ons zijn opgevallen.
-
Sanmol springt voor mij het meest in het oog, omdat hij in dit topic meerdere keren (ben de tel kwijtgeraakt) tekst in een andere lettergrootte plaatste. Zou wel een heel opvallende opdracht zijn gelijk, maar waarom zou je dit als niet-geheimeling doen?
Dan, als het gaat om iets subtielere potentiële opdrachten in dit topic:
-
Enigma TV zei een keer "Kakkerdekut"
-
Brtdm begon een keer een bericht met "Hello world"
Opvallend gedrag in de groepsopdrachten:
-
B&W kwam "per ongeluk" 1 minuut na de deadline ineens met de suggestie voor een juist antwoord. Dat heb ik wolven en mollen ook wel eens zien doen, familie van geheimelingen.
-
mrchipie vind ik al het hele spel lang vrij fel tegen de groep in gaan met ideeën die uiteindelijk niet voor geld zouden zorgen. Ik weet niet of ik het in eerste instantie geheimelingengedrag zou noemen, maar ik hou hem in de smiezen.
(Ik moet zeggen dat ik me voornamelijk op dit topic heb gefocust en nog geen tijd heb gehad om elders op het forum of Discord te checken)