Nu we daar uit zijn, kunnen we ons misschien nog even op wat andere dingen richten. Zaken die te maken hebben met het vinden van de Geheimelingen.
....
Ik verwacht alsnog stemmen, want het is wel héél makkelijk als geheimeling mij onder de bus te duwen of met de groep mee te gaan. Zoals ik al eerder zei: denk voor jezelf. De geheimelingen gaan echt niet elkaar onder de bus gooien, dus wat dat betreft kun je ook maar beter niet op mij stemmen.
Ik moet toegeven dat ik deze zinnen niet heel goed snap, maar volgens mij suggereert Sanmol hier iets als dat de ene Geheimeling de ander niet zou verraden? Misschien lees ik het verkeerd hoor. Maar de Geheimelingen weten van elkaar toch niet wie ze zijn?
Of bekend wordt gemaakt als deze afvaller een geheimeling is, hangt van iets af dat ik nu nog niet zal delen. Maar wordt deze keer bekend gemaakt of deze afvaller een geheimeling is?
Dit vind ik een heel spannende zin. Iemand enig idee wat zou kunnen bepalen of we horen of de afvaller wel of geen Geheimeling was?
Jazeker, hij was een geheimeling. Zijn geheime opdrachten waren:
1. (Voor 24 februari) bij pointless iemand zeggen dat hij/zij een pointless antwoord heeft en dan zeggen dat je gemist was
2. (Gisteren) Vandaag Met elke eerste letter van je opmerkingen het woord Dilemma spellen
3. (Vandaag) Van 00:01 tot 18:00 maar 3 berichtjes maximum posten.
Heeft iemand al gecheckt of Enigma deze drie opdrachten vervuld heeft? De Geheimelingen hebben samen 11 punten verdiend. Kunnen we uitvinden hoeveel daarvan er voor Enigma waren en hoeveel dus voor de ander? Zou misschien iets kunnen zeggen over hoeveel geheime opdrachten de andere Geheimeling heeft vervuld en of het dus zin heeft hier naar te speuren.
Hij was ook de persoon van de dilemma's
En dit is een belangrijke. Voor het speuren naar de andere Geheimeling moeten we dus vooral kijken naar de opdracht met de mollen.
Ik realiseer me opeens dat er nu natuurlijk ook nog een nieuwe geheimeling is geloot