Wat is de struisvogelopdracht
Ik vind het deze ronde ook lastig. Bij de eerste opdracht ging het inderdaad snel en mensen die niet 'aan de beurt' waren, konden überhaupt niet bijdragen. Logischerwijs zou je denken dat iemand die wél bijdraagt hier meer verdacht is, dan iemand die niet bijdraagt, om de simpele reden dat je de opdracht dan op het verkeerde spoor kunt zetten. Maar 1. is dat niet gebeurt en 2. had je zelf niet echt de keus of je aan de beurt kwam of niet. Op de allereerste reageerder na dan.
Ik zou wel graag willen weten hoe onze spelleider bepaald heeft in welke groep iedereen terechtkwam
De tweede opdracht heeft een flink aantal deelnemers, waaronder ikzelf, verzaakt. Door verschillende uren helemaal niets in te sturen en/of geen reactie te geven hadden we maar erg weinig info. Ik denk niet dat je hier echt verkeerde dingen kon vragen, dus iedereen die een vraag gepost heeft, is daardoor iets minder verdacht.
Ik kan zelf dier en mol in de verste verte niet met doolhof associëren, maar dat heeft blijkbaar met een struisvogel te maken, dus dat zal wel aan mij liggen.
Ik hou het nog even bij mijn verdachte van de vorige ronde.