Hieronder ga ik even in op de redenen waarom mensen mij nu verdenken.
- Niet antwoorden om uitleg te geven over mijn verdachten.Lang niet alle verdenkingen in dit spel zijn perfect verklaard en uitgelegd. Toch hamert Mitch er enorm op dat ík dat per se moet wel doen. Het uitleggen is ook niet altijd nodig. Ik heb talloze potjes weerwolven gespeeld online en ik heb gemerkt dat je te veel zal gaan mierenn**ken over de kleine dingetjes als je alleen maar pure argumenten wilt zien. Je kunt een gevoel hebben en vinden dat iemand anders reageert, maar door dat precies te willen uitleggen ga je te veel dingen zien die er niet zijn.
Ik moet toegeven dat ik afgelopen 2-3 dagen wat minder bezig ben geweest met dit spel ivm met een druk weekend. Ik ben ook een seizoen van Survivor gaan bingen
. Hierdoor ben ik Mitch' vraag eerlijk gezegd een beetje vergeten.
Oké, ik had kunnen antwoorden,
maar alleszins is er geen enkele reden om mij hierom te verdenken.
- Woordspel: een goed woord maken en Chip de beurt geven.monkeysuncle gaf me de beurt als zijnde een test, en die ben ik blijkbaar niet geslaagd omdat hij nu twijfelt om op me te stemmen. Ik had Chip niet mogen kiezen omdat hij een raar slaapritme heeft? Ik vind dat ik geen enkele betere keuze had kunnen maken op dat moment, want Chip was de enige online. Ik had woordkoningin Lucy kunnen kiezen, maar ze had ook pas 6 uur later online kunnen komen, dat was niet beter geweest.
Mijn keuze voor Chip heeft het spel dus alleen maar bevorderd.- Woordspel: zeggen dat Chip een fout had gemaakt.Ik heb Chip inderdaad verbeterd omdat hij zijn aanpassingen verkeerd beschreef. Ik had niet verder gedacht dat je door een andere beschrijving wel die stap kon maken.
Het heeft de opdracht niet tegengewerkt.- Aanwezig zijn rond de deadlines.Ik kan hier kort over zijn. Het is misschien waar dat ik af en toe aanwezig was rondom de deadlines. Toch is het onmogelijk om hier 'dus B&W is geheimeling' achter te plakken.
- B&W roept Sanmol, Sanmol roept B&W, B&W roept niet Sanmol.We zijn hier een beetje de chronologische volgorde kwijt. Naar mijn weten heb ik nóóit geroepen dat ik Sanmol verdacht vond. Ik heb mijn twijfels gehad, maar die waren weer weg voordat ik daar iets over heb gezegd in het topic. Sanmol vond mij inderdaad verdacht, maar de drie redenen daarvoor waren onzin en dat heb ik ook verteld.
- Masked singer: omschrijvingen aanvullen.Mijn bijdragen bij de twee MS-opdrachten waren onder andere het correct noemen van Eva vd Gucht en Lieven Scheire, ik vind zelf ook dat het inkoppertjes waren. Wat Mitchkox vervolgens verzwijgt, is dat ik ook Evi Hanssen heb gevonden terwijl iedereen tot dan toe op een verkeerd spoor zat (Marie Verhulst).
Ik heb bij deze opdrachten veel punten verdiend.- Na maanden stilte meedoen aan dit spel.Ik begrijp oprecht niet waarom Mitch dit juist een reden vindt om mij voorafgaande aan het spel als geheimeling te kiezen. Volgens mij wist Molfreak Arno niet eens dat ik bestond. Super logisch om een relatief inactief account te benaderen om mee te doen aan je spel natuurlijk.
Bottom line, van de 'argumenten' blijft maar weinig over omdat sommige niet kloppen en andere geen verklaring geven dat ik een geheimeling zou zijn. Ik heb het gevoel dat Mitchkox mij te graag wil verdenken (misschien omdat hij dan zelf een ronde door is) en daardoor draagt hij kleine constateringen aan als argumenten, die niks zeggen over geheimeling zijn of niet.
Ik vind dat niemand op mij zou moeten stemmen, want ik behoor van de acht overgebleven spelers zeker bij de top 4 grootverdieners én de zogenaamde argumenten zijn drogredenen.Genoeg verdediging, ik ga nu afgelopen dagen teruglezen en mijn overzichten bijwerken en mijn stem bepalen.