Maar nog 1 dingetje...
Superleuk dat we nu steeds op zoek zijn naar een mol die de opdrachten saboteert, maar is dit wel het doel van de geheimeling? De Geheimeling verdient toch alleen zijn eigen punten door zijn opdrachten uit te voeren?
Uiteindelijk is het in de finale wel handig om meer punten te hebben dan de tegenpartij, maar je wilt natuurlijk eerst tot in de finale raken. Door veel te saboteren is dat niet handig om onder de radar te blijven. Bovendien kan er best wel wat in de groepspot terecht komen, als je weet dat al je persoonlijke opdrachten gelukt zijn.
Om die reden denk ik dat ik gewoon wederom op Monkeysuncle ga stemmen.
Hij draagt veel bij in het topic, waardoor er dus ook ruimte is om ongemerkt opdrachten uit te voeren. En in opdrachten lijkt hij goed mee te doen, maar toch heb ik mijn twijfels. Hij geeft zelden echt de doorslag bij beslissingen. En ook toen vrij duidelijk was dat ik een viruslid was, bleef hij eerst nog even onduidelijk en leek verder te zoeken naar de overige virusleden. Terwijl hij al lang wist dat we beiden virusleden waren. Uiteindelijk moest hij wel overstag, en ging toen ook fanatiek doen.
Het zou overigens ook nog kunnen dat Arno gewoon iets duidelijker was geweest tegen hem dat hij niet mocht zeggen dat hij viruslid was.
dus hierbij nog een vraag aan chipie: Heb jij ook nog aan Arno gevraagd of je jouw virusrol mocht openbaren en zo ja, wat was zijn reactie?
Dit zei Monkey:
Ik heb ook aan Arno gevraagd of ik direct mocht melden dat ik virus was, maar dat mocht niet.
Dit was mijn vraag aan Arno:
Ik mag zeker niet gewoon zeggen dat ik een viruslid ben? Ik heb eigenlijk niet zo heel veel belang bij persoonlijk voordeel, maar het zou voor het spel wat saai zijn. Of mag ik wel Monkeysuncle lekker beschuldigen als viruszijnde als ik voor de groepspunten wil gaan?
en dit zijn antwoord:
Beschuldigen kan. Maar bekennen dat je zelf 1 bent zou wat saai zijn. Maar je krijgt nu een persoonlijke opdracht die voor jou misschien wel goed kan uitpakken:
Hij had mij niet expliciet verboden om het niet te zeggen. Alleen dat het saai zou zijn. Maar het kan ook dat Arno gewoon niet op iedereen even duidelijk reageert. Vandaar dat ik graag wil weten of Chipie ook deze vraag heeft gesteld.
Maar eigenlijk vertrouw ik helemaal niemand meer. Spacy nog het meeste, omdat hij vaker doorslaggevende dingen goed heeft gedaan. Binnenkort maar eens goed speuren naar geheime opdrachten.