Hier mag Chipie wat typen, want ik ben uiteraard de geheimeling en dus de winnaar van dit fantastische spel
Laat ik beginnen met complimenten voor Molfreak Arno. Op zo'n jonge leeftijd voor het eerste een spel organiseren is niet makkelijk. Er waren weinig foutjes en het spel was leuk en anders!
Complimenten ook voor Chip, ondanks onze haat-liefdesrelatie had ik geen betere finalist kunnen wensen. Daarnaast bedankjes voor mijn bondjes met Chip dus, Monkeysuncle die mij helaas door kreeg en SpacyColours die mij redde en ik hem daarna nodig bleek te hebben.
Dan mijn tactiek. Ik wilde best wel verdacht worden als ik daarmee punten kon verdienen. Zoals jullie zagen haalde ik heel veel punten binnen door diverse opdrachten. Molfreak Arno zal deze misschien wel kunnen posten. Hierdoor werd ik snel verdacht door Chip waardoor ik een bondje met hem aan ging. Bij de eerste stemming twijfelde ik tussen Chip en Swifty als mijn mede-geheimeling en stemde ik per ongeluk ook op EnigmaTV. Jammer want daardoor werd het spel voor mij ook gevaarlijker.
Tijdens het spel heb ik vooral geprobeerd chaos te creëren, veel de leiding te nemen en antwoorden te geven die iedereen wist. Hierdoor leek het alsof ik veel goed deed, maar stiekem viel dat best mee. Ook haalde ik als één van de weinige maar 1 punt of minder bij de top 5 mollen-opdracht binnen. Toen monkeysuncle dit ging berekenen had hij mij door en moest ik hem eruit stemmen. Het werd gelijk en Spacy heeft mij gered. Ik wist dat ik in gevaar was, dus heb ik Spacy door laten schemeren dat ik het was en we samen de finale konden halen. Problemen waren vooral B&W en Brtdm die mij op het spoor waren. Totdat Molfreak Arno met de foto-opdracht kwam en ik de twist wist. Hierdoor heb ik Brtdm genoemd (SORRY BART MAAR JE MOEST WEG
) en daarna met Chip en Spacy op B&W gestemd en vervolgens op Ycaris. Hierdoor was de weg naar de finale vrij.
In de finale was het uiteindelijk spannend, maar ben ik blij dat ik van MitchFlopz naar MitchWinnaar ben gegaan
Bedankt iedereen die meedeed, ik heb me in ieder geval vermaakt