Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Marokko Leuk gevonden nummer, fijn dat er een vertaling is en I think I'm gonna love this one net iets meer dan je vorige nummer
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Kamerun Chille muziek en toch fijn dat ik nu ook een liedje ken uit Kameroen
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)Tot slot wil ik nog even melden hoe ontzettend teleurgesteld ik ben in Duitsland. 2WEI is 1 van mijn favo artiesten. Toen ik 2wei hier zag dacht ik al mijn twaalfpunter te hebben. Je hebt duidelijk smaak als je deze band kiest. Maar waarom kies je potverdorie dit nummer? Dan had je nog beter een Duitse schlager kunnen kiezen!
Verlicht me alsjeblieft, welk nummer had ik dan moeten doen? Het was allemaal best wel last-minute gedaan (vandaar dat er eerst per ongeluk mijn oorsprong keuze Echoes bijstond), maar behalve deze twee waren al hun nummers cliploos en/of covers van superbekende nummers
Hahaha Pac, leuke bekendmaking! Ik vond jouw nummer trouwens echt leuk Alleen jammer dat het niet helemaal bij een song contest past.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1011 gasten en 2 vaste bezoekers