Ik weet nog, afgelopen zomer, op deze mooie plek in Zwitserland, waar ik stond. We kwamen van een 30 graden warm Liechtenstein (waar ze trouwens erg lelijke architectuur en kunst hebben) en deze camping was 5 graden boven nul (juli, maar bij een gletsjer). Gelukkig klaarde het snel op en werd het warmer (15 graden, still brrr).
Deze zomer nieuwe muziek kunnen ontdekken in Zwitserland? Nee. Meerdere keren met mijn band er opgetreden, dus ik dacht: Ik doe net als altijd even mijn contacten aanschrijven in Zwitserland maar alles wat ik terugkreeg was echt slecht.
Dan maar zelf op zoektocht. Ik kwam met veel muziek, maar ILIRA maakt toch wel veel bopjes. Van
Extra Fries tot
Fading. Uiteindelijk is het Pay Me Back geworden, met een knipoog naar mijn ondergewaardere resultaten tijdens eerdere contests
Voor alle mensen die mij punten geven: Dank jullie wel!
Ik ben blij dat dit nummer zo goedgewaardeerd wordt. Voor alle zure azijnflessen die niet tegen eenhoorns kunnen: Het mag ook wel een toontje milder hoor. Ik ga in ieder geval niet alle nummers die ik slecht vind hier open en bloot shamen, want eenieder geeft liefde in zijn liedje wat hij instuurt en ik vind het niet tof om diegene daar dan een slecht gevoel over te geven (als iemand laag eindigt, is dat al een slechter gevoel...). En voorlopig sta ik hier op deze plek en niet onderaan, dus ik zou graag met de woorden van ILIRA willen zeggen:
Do it yourself!!1 punt:
Chili! Mijn favoriete muziekland <3
2 punten:
3 punten:
Liechtenstein! Wat bleef dit hangen!
4 punten:
Ik kan hier ook lekker kamperen: LUXEMBURG!
5 punten:
Vooral de instrumentals deden het: Azerbeidzjan
6 punten:
7 punten:
8 punten:
Het is je gegund, echt waar: Colombia!
Ik kan alvast verklappen dat ik onbedoeld een trioverbondje heb met mijn 10 en 12-punters, want we gaven deze cijfers ook aan elkaar. Te toevallig, maar leuke bijkomstigheid!
10 punten:
IERLAND! Ik dans hier nog elke dag op
12 punten:
Mij kun je wel pooien met memeinzendingen. Lekker out-of-the-box, het houdt je wakker tussen snoozefest. Ja, hoe kan het ook anders:
Nou, iemand anders mag de tussenstand bijwerken want ik had al twee uur in bed moeten liggen. Laatste land alweer: Hongarije! Alvast bedankt voor de 0-punten