Excuus als het al genoemd is..
1e aflevering... iemand komt eraan in de maiscirkel. Iedereen zegt hallo, ik ben die of die, Lennart zien we aankomen, maar horen we niets zeggen. Geen idee of het wat is. Hij kan moeilijk zeggen: ik ben de MOL
Misschien dat hij later zijn naam noemde, we zien eigenlijk alleen als hij net uit het mais komt.
Wat mij ook opviel is dat we een close-up zien van de voet waarmee die uit de auto stapt, zoals je dit vaak in films ziet.
Als het aan hem lag dat het hondje verkeerd gevouwen werd, zal dat Annelotte ook wel zijn opgevallen.
Lennart gaf geen verkeerde aanwijzingen en zei zelfs dat de punt naar achteren moest worden gevouwen. Dus ik weet niet of Annelotte dit verdacht zou hebben gevonden. Wat ik interessant vond is wat hij NIET heeft gezegd (hoe het er uiteindelijk uit moest zien, staartje omhoog) en daar ging het misschien wel mis.
Ik zou als mol gaan voor 1000 euro. Dat staat goed, en dan de opdracht verpesten. Bij het gooien ben je meer afhankelijk van de ander en de andere opdracht is makkelijk die Jasmien en Katrien kregen. Ligt er dus aan hoe die volgorde werd bepaald. Als Lennart/Annelotte voor de derde opdracht konden, was dit echt wel een goede molactie.
Ik denk dat die volgorde van tevoren vast ligt en dat de mol hier wellicht over wordt gebrieft.
Ik vond het opvallend dat de eerste opdracht veruit de moeilijkste was en ik denk bijna niet te doen in 10 minuten. Omdat er maar 3 van de 4 duo's mochten is het logisch dat ze proberen duo's die voor het geld zijn gegaan als eerste te kiezen. De minst verdachte kandidaten maken dan de meeste kans zou ik zeggen. Lennart wordt voor zover ik heb kunnen nagaan door niemand verdacht. Sven is volgens mij het meest verdacht, die zal het niet worden.