En ik wil wederom uitgebreid in discussie gaan met de zeurpieten die vinden dat de Mol niet 10.000 euro kan jatten. Ik zei al: niemand verdenkt deze jongen, dus hij kan het maken en heeft daar afleveringen lang naartoe gemanipuleerd. Ik vind het in dit geval juist briljant, sorry.
Briljante onderbouwing had ie klaar staan om hiermee alle weerwoorden te doen verstommen. Ja, daar geef ik hem de complimenten voor. En zeker als volgende week blijkt dat de crew notabene hem moest zien te beletten: dan is het inderdaad een Jan / Dennis type mol.
Maar neen: liever geen 10k gegraai meer uit de pot vlak voor de finale. Doe dat als het al moet in aflevering 1 zoals in Griekenland. Ik wil niet vooruit lopen op volgende week. Maar in theorie had Lennart als mol ervoor kunnen kiezen een Inge Iepenburgje te doen door mee te liften op de Flipper van de groep.
Dat ie dat klaarblijkelijk niet heeft gedaan als ik Gilles in de artikelen mag geloven: mijn complimenten. En zeker als de sneak preview aan het eind de opmaat is naar volgende week: kom maar door. Want dat smaakt naar meer. Dan nog blijft voor mij de timing van de veiling voor de vrijstelling een ongelukkige. Met verve uitgespeeld: ja zeker. Dat wel.