Mijn eerste gedachte bij de introductie van Isidoor: wat een aparte naam. De tweede was: het zal mij niets verbazen als dat hondje een andere naam heeft, maar voor De Mol tot Isidoor is genoemd. Dat het een hint is.
Volgens Samina heet ie Snoopy.
Nou, als Samina de Mol blijkt te zijn, dan eet ik mijn hoed op!
Misschien kan Samina je onder hypnose brengen, dan eet het wat makkelijker. (1-beentje gaat het niet lukken om je onder hypnose brengen).
Ik heb gelukkig geen hoed maar ben het helemaal met je eens. Zeker na de omhelzing tussen Samina en Jasmien na het rode scherm van Noah. Een van de twee zegt: "we zijn er nog bij meisje". Volgens mij zijn ze alle twee de mol niet.
Een Judas-knuffel misschien?
Voorlopig mijn nr. 2. Misschien ga ik nog een Joerietje doen, de foto's heb ik al. Het is een optelsom van iemand die maar niet verdacht kan worden.
En eh rood en blauw is samen Flamengo roze net zoals haar molboekje.
Leiding geven in het mais, ideaal, je kan drie schutters toeroepen: schieten! zodat de kogels snel op zijn. Een type Noah is vast sneller dan zijn moedermol-nr. 2.
Foto 2. Samina is van haar plek geweest, waarschijnlijk ook bij Katrien in de code kamer, het komt alleen zo beroerd in beeld.