Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Deze vraag is niet beantwoord, dus ik vind niet dat wat Dennis doet zo maar kan.
Dit mag hij toch niet doen? Hij beheert alleen de pot?
Los van de actie van D'N: ik vind het wel eens tijd voor het wisselen van penningmeester...
Ik haal 3.000 euro uit de pot
Ik neem het geld van Dennis af en word de nieuwe penningmeester
ik verzet mij fysiek tegen deze aanval!
Dat laten we aan de groep. Jullie hadden gewoon kunnen stemmen voor een nieuwe penningmeester bijvoorbeeld.
Van mij mag belg de nieuwe penningmeester worden!Misschien ben ik het niet altijd met je eens, maar ik weet wel dat de pot dan in ieder geval veilig gesteld is!
Dit is volledig onterecht. Als je als spelleiding een vraag krijgt moet je die ook tijdig beantwoorden, nu ben je spelers aan het voortrekken. Waar hebben wij kunnen lezen dat het mogelijk is om de penningmeester af te zetten en op welke manier? Als de vraag beantwoord werd hadden we heel goed niet in deze situatie kunnen zitten.
Jouw opmerking is ook volledig onterecht. Je mag toch in onderling overleg een nieuwe penningmeester kiezen? Ik had dat al eens geopperd en toen kwam er geen reactie op.
Wij kunnen ook wel eens dingen missen he er zijn nergens geschreven regels m.b.t penningmeesterschap. Dat is iets dat van de groep is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
874 gasten en 4 vaste bezoekers